“Com esdevenir científic”- “How to become a scientist”

El passat dilluns 4 de març, l’alumnat de 4t d’ESO ha pogut gaudir d’una conferència impulsada
conjuntament pel Departament d’Educació (Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen) i el
Consolat dels Estats Units.
La conferència, amb la temàtica “Com esdevenir científic”, l’ha ofert l’estudiant de Doctorat
David Boettger del Departament… Llegeix més»

Dones del mite empoderades

L’alumnat de Cultura Clàssica de 3r ESO redescobreix dones dels mites grecoromans que van trencar el motlle de l’estereotip de la dona tradicional. Calipso, Circe, Antígona, Ónfale, Penèlope, Atalanta, Dido; algunes són més conegudes que d’altres, però totes tenen en comú la seva sorprenent modernitat en clau feminista.
Comproveu-lo a través d’aquesta petita mostra amb motiu del 8 de Març, Jornada Internacional de la Dona.… Llegeix més»

Berlin 2024

L’alumnat de 2n de Batxillerat porta des de dilluns gaudint, a Berlín, de la història més propera, convivint amb els companys mentre capten el significat més profund dels monuments de la ciutat, empatitzant amb el passat i coneixent altres tradicions i cultures. Ja és divendres…,… Llegeix més»

Excursió “Hola, Xina”!

Per a celebrar l’entrada de l’any del drac, el passat dimarts 13 de febrer amb els alumnes de 2n i 4t d’ESO i Batxillerat; i dilluns 19 de febrer amb 1r i 3r d’ESO, vam anar d’excursió a la Fundació Institut Confuci de Barcelona. Allà… Llegeix més»

LUNANA: UN IAC AL MIG DE L’ESCOLA

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va poder gaudir de la projecció de la pel·lícula Lunana: un iac al mig de l’escola gràcies al Projecte Educatiu del Cineclub Vilafranca.
Després de veure aquest film de Pawo Choyning Dorji, que ens mostra com és l’educació en una… Llegeix més»