Tramitació de títols

ESO

El títol de Graduat d’ESO és gratuït, la secretaria del centre el demana directament. Quan arriba al centre es notifica a la persona interessada perquè passi a recollir-lo.

Batxillerat

Els alumnes que vulguin demanar el títol de batxillerat, han de seguir el següent  procediment:

– Omplir la sol·licitud que podeu trobar en el següent enllaç: sol·licitud

– Presentar la sol·licitud al centre. Juntament amb la següent documentació:

• Original i fotocòpia del DNI/NIE de l’alumne/a.
  • En el cas que s’acrediti formar part d’una família nombrosa o monoparental, presentar l’original i fotocòpia del carnet que ho acredita per obtenir la bonificació corresponent en el pagament de les taxes.

– El centre us lliurarà el resguard per poder fer el pagament.

– Un cop fet el pagament, heu de lliurar el rebut bancari al centre.

– La secretaria us estendrà i lliurarà el resguard del títol, que té els mateixos efectes i validesa que el títol original.

– Quan el títol arribi al centre, es notificarà a la persona interessada que podrà passar a  recollir el seu títol.

TAXES

Batxillerat: 69,65 €

En el pagament de l’import de totes les taxes i els preus públics s’estableixen les bonificacions i exempcions generals següents:

Bonificació del 50% de l’import per a:

• membres de família nombrosa de categoria general i
  • membres de famílies monoparentals.

Exempció del 100% del pagament per a:

• membres de família nombrosa de categoria especial,
  • víctimes del terrorisme(i els seus cònjuges i els seus fills),
  • persones amb discapacitat igual o superior al 33% i
  • infants o adolescents en acolliment familiar.