Èxit en la jornada de Sant Jordi 2024

Aquest dimarts 23 d’abril celebràrem el dia de Sant Jordi al Nou. Una jornada plena d’activitats.

Durant la primera part del matí es van repartir els diferents premis de tots els concursos dedicats a aquest dia. Concursos literaris, fotogràfics i altres premis on participaven tots els departaments.

Podeu veure imatges de la cerimònia i els guardonats en cada categoria.

Una vegada acabada l’entrega de premis, l’alumnat del JoVerd va fer una exhibició de castells al pati on vam poder gaudir de l’evolució i preparació d’aquests.

Aquí teniu imatges del moment.

Durant la segona part del matí, l’alumnat va participar en diferents tallers elaborats pel professorat: tallers d’escriptura, pintura, cinema, ciència, robòtica, esport,…

Aquí tenim un recull d’imatges de la participació.

Paral·lelament, l’alumnat de 4t estava a la rambla de la Girada venent roses per recaptar fons i finançar el viatge de final de curs.

Una jornada intensa i completa que tot l’institut tenim ganes de repetir.