Concurs de bibliotràilers

Cada vegada ens comuniquem més amb imatges i no tant amb lletra escrita, però llegir ens fa més lliures, més crítics.

Un bibliotràiler és un vídeo promocional d’un llibre. Per tant, es fa ús de la imatge però per a fomentar la lectura d’un bon llibre.

Els alumnes de català de 3r A i 3r B han fet bibliotràilers per a recomanar-nos llibres audiovisualment. Els podeu veure aquí.

Durant la diada de Sant Jordi a l’institut, tots els alumnes de l’ESO van visionar els bibliotràilers que havien fet els seus companys i van votar el que creien que era el millor.

El 1r premi del concurs va ser per a 1984, de Jan Denis, Isaac Gost, Jan Lisbona i Raül Martínez (3r B). El segon premi va ser per a Marina, de Fermí Batalla, Mario Miranda i Roger Subirats (3r A). El tercer premi va ser per a El vigilant en el camp de sègol, de Mar Rejat, Clara Salvatierra, Ona Segura i Clàudia Vera (3r B).

Felicitacions!

Aquí pots veure i escoltar tots els bibliotràilers