UN ALTRE ESPRINT DE CONTES

Ha arribat el dia! Avui dia 8 de febrer, un grup de nois i noies de primer cicle d’ESO han participat a l’Esprint de Contes, un concurs en què els alumnes treballen en equips mixtes per crear un conte i una obra plàstica relacionada amb aquest conte. Els representants del nostre centre han estat: Íria Escoda, David González, Pablo Jovellar, Gerard Juncà, Xi Lin, Laura Sainz, Xavier Satorra i Damià Xifra (1r d’ESO) i Nina Casacuberta, Eloy García, Taïna Marquès, Paula Marroyo, Aina Manyé, Pau Roca, Heidy Velásquez i Luca Zucchero (2n d’ESO).

Un dels aspectes que més hem valorat és el tarannà lúdic d’aquest certamen. Eguany els concursants han hagut d’utilitzar uns daus per triar un dels globus de colors que han hagut de rebentar per conèixer el tema del seu conte. Cada equip, format per dos alumnes de primer i dos de segon, ha pensat una història diferent: d’amor, de ciència-ficció, de terror i de suspens. I a mig fer, la sorpresa: cada equip ha hagut d’obrir un sobre que contenia la imatge d’un objecte, el qual han hagut d’incloure en algun moment de la redacció. I un cop embastada la història, ha arribat el moment de començar la creació artística: amb el material de reciclatge que han portat a l’aula han hagut de pensar i elaborar una obra que tingués connexió amb el conte.

Ha estat emocionant i divertit treballar contra rellotge! Tant de bo hi hagués més concursos com aquest!