QUÈ PASSA AMB EL WHATSAPP?

El divendres 17 de febrer els alumnes de 1r d’ESO van participar en el taller de sensibilització sobre tecnologia de la informació i de la comunicació anomenat Què passa amb el whatsapp?, organitzat i representat per l’Associació Kilalia.

A partir d’unes breus escenes teatrals s’ha intentat conscienciar els alumnes dels avantatges de l’ús de les TIC però, sobretot, dels desavantatges que comporta el seu abús, posant com a exemple algunes de les aplicacions que poden trobar al telèfon mòbil.

“Com ens sentim si estem unes hores sense cobertura, sense Internet, sense mòbil…?”, “Què ens perdem si estem massa hores al dia connectats?”, “Quanta estona us connecteu al dia?” són algunes de les preguntes que s’han formulat a l’aula i a partir de les quals s’ha encetat un debat molt interessant.