PROJECTE ERASMUS+

La setmana passada, del 23 al 27 d’octubre, la directora Maite Casas i el professor d’anglès Òscar Pérez van anar a Siuntio (Finlàndia) per prendre part en la reunió preparatòria del projecte “Ecobusiness.eu”, dins el marc Erasmus+ (Unió Econòmica Europea).

Les escoles participants són de Girona, Grècia, Polònia, Irlanda i Finlàndia. Aquest projecte tindrà una durada de dos cursos escolars i hi participaran alumnes de 2n i 3r d’ESO del nostre centre.

L’objectiu principal és crear una empresa virtual de publicitat. Les escoles crearan campanyes de publicitat, utilitzant les noves tecnologies, per empreses de productes d’empreses que treballin també respectant el medi ambient. Per tant, l’èmfasi del projecte és l’emprenedoria, la publicitat, el medi ambient i les noves tecnologies, tot fent servir l’anglès com a llengua vehicular.

Hi haurà 4 trobades internacionals:

Grècia: Abril 2018

Polònia: Setembre 2018

Girona: Març 2019

Irlanda: Maig 2019

La reunió va servir per perfilar els detalls i el calendari pels treballs i productes que es crearan.