La revista 2012-13 – Santa Cecília 2012

Santa Cecília 2012

Com és tradició, els alumnes del Conservatori de Música de Tortosa van oferir-nos un concert de música a l’ institut Joaquín Bau el dia de Santa Cecília, patrona de la música.

Al concert van interpretar els alumnes de música del Conservatori que alhora són alumnes del Joaquin Bau. Són diferents grups de cambra, un grup de mínim dos persones i màxim cinc, on interpreten obres tant clàssiques com contemporànies. El grup de cambra, com bé he dit abans, és un grup de nombre de persones molt petit, però es tracta que amb les diferents tessitures dels instruments, poden crear una harmonia entre ells molt variada i plena de diferents tipus de sons, que junts fan un color musical molt bonic.

Així, els alumnes tenen una oportunitat més per saber controlar els nervis davant el públic, i poder complir aquell desig de tocar davant els amics i les amigues.

Clara Iniesta Llop  4t ESO