Participació al XXIIIè Concurs d’estudiants de Fusta i Moble i aprenents de taller de Sabadell

Coincidint amb el dia  del patró dels fusters , Sant Josep , El Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca juntament amb el Departament de Fusta i Moble de l’Escola Industrial de Sabadell, convoquen un  Concurs d’aprenents de tallers de fusteria-ebenisteria i estudiants de la Família Professional Fusta i Moble i P.F.I. en la diada del seu patró Sant Josep, el passat 20 de març.

Enguany en l’edició 23ena hi han participat tres alumnes del nostre centre Dheeraj Gir, Mateusz Matuszak i Jose Pérez, acompanyants pel professor de fusteria Gerad Dago .

Van haver de  realitzar un penja-robes fet en fusta dissenyat per l’alumna Mireia Mesalles de l’Escola ESDi.  Per fer-ho, disposaven de quatre hores.

Els objectius d’aquest concurs són els d’estimular en els participants l’esperit de vocació professional, contribuir a desvetllar l’interès per la professió de Fuster i interrelacionar el món de l’escola amb el món del treball.

El nostre alumnat n’ha fet una valoració molt positiva ja que els ha ajudat a veure que hi ha molt més alumnes motivats a la resta de Catalunya i que hi participen des de diferents cursos i modalitats dins dels diversos cicles de Formació Professional.

Els animem a tirar endavant en els seus estudis i la seva professió.