DIES DE COMENIUS A ESCHWEILER

El dia 15 de març passat, sortíem cap a Eschweiler (Alemanya) un grup de 9 alumnes i professores per tal d’encarar una de les darreres etapes del Comènius que estem duent a terme amb diferents instituts de Turquia, de Polònia, de Bulgària i d’Alemanya. Era la penúltima trobada en què vam posar en comú les tasques que se’ns havien encarregat en les visites anteriors i deixar ben avançat aquest Comènius Values orientation and societal cohesion labor mobility.

La Ma. Lluïsa Fulla, l’Alba Cano, el Sergi Alba, el Giorgi Galinov, el Miguel Fumanal  i l’Àlex Ackah,  juntament amb la Maria Farrús, la Ma Jesús Martínez i la Mercè Guiu vam ser els encarregats de viatjar cap a Eschweiler.

Berufskolleg Eschweiller (a la regió d’Aachen) és el nom de l’institut que ens va acollir. Els nostres nois i noies van conviure amb les famílies de l’alumnat alemany durant les hores en què no estàvem tots junts. Ara bé, la resta del dia, tots i totes, professorat i alumnat, alemanys, búlgars, polonesos, turcs i catalans, vam poder gaudir d’una convivència profitosa i amable.

Vam presentar les tasques que havíem preparat aquí amb la resta de l’alumnat, vam fer visites a l’Ajuntament de la ciutat, a la Universitat d’Aachen, vam veure bonics paisatges i llocs històrics i artístics impressionants i també vam poder divertir-nos i conèixer la gastronomia de la zona. Lleure i treball ben combinats en unes jornades en què l’hospitalitat alemanya va deixar el llistó ben alt per a la propera trobada a Lleida, la primera setmana de juny.

Només cal que us animeu i que acolliu els vostres companys mantots_catedral_kolneuropeus per viure uns dies inoblidables. Endavant!

catalans_escola