Enjardinem el pati del col·legi terres de ponent

CURS 2013/14 i 2014/15

La direcció del CEIP Terres de Ponent, del barri del Secà de Sant Pere demana la col·laboració a l’Institut Castell dels Templers per fer l’enjardinament del pati de l’escola amb els alumnes del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins.

El projecte d’enjardinament té com a objectius:

• A través de l’enjardinament del pati amb la plantació d’espècies arbustives i aromàtiques millorar la imatge del pati.
  • Plantar diferents espècies de fruiters perquè l’alumnat de primària conegui els seus diferents estadis fenològics.
  • Crear una aula de natura.
  • Muntar un hort escolar, que ens permetrà:
    • aprofundir en la cultura de la sostenibilitat i la cultura de la terra.
    • produir aliments segurs, de qualitat i respectuosos amb el medi ambient.
    • crear petits entorns agrícoles a les àrees urbanes.

En aquest enjardinament van treballar dos promocions d’alumnes de PFI, els del curs 2013/14 i el del 2014/15.

L’alumnat i el professorat va valorar l’actuació molt positiva ja que l’alumnat va poder posar en pràctica  les competències professionals assolides al PFI de Jardineria.