Enjardinem el pati del col·legi Magí Morera i Galicia

CURS 2015/16

La direcció del Col·legi Magí Morera i Galícia, del barri de la Mariola de Lleida demana la col·laboració a l’Institut Castell dels Templers per fer l’enjardinament de dos patis d’educació Infantil amb els alumnes del PFI Auxiliar en Vivers i Jardins.

El projecte d’enjardinament té com a objectiu adequar els patis d’Educació Infantil per a convertir-los en un espai viu que sigui a l’hora una zona de lleure i una continuïtat de l’aula en els processos educatius i d’aprenentatge, partint del fet que l’esbarjo forma part de l’horari lectiu.

L’enjardinament va consistir en dos espais d’esbarjo:

• Al primer pati, el de P3 es vam fer tres zones ben diferenciades, una amb plantes aromàtiques per poder treballar els sentits, una altra amb gespa artificial per poder fer diferents jocs i un tercer espai, el sorral.
  • El segon pati, el de P4, també consta de tres zones, un sorral, gespa artificial i dos palots on l’alumnat podrà fer un hort urbà per poder treballar i potenciar la natura.

Al igual que en els cursos anteriors la col·laboració es va valorar molt positiva i per tant es deixa oberta la possibilitat de fer actuacions posteriorment.