Cloenda de la 3a edició del projecte TIL

Amb el lliurament de diplomes i posterior aperitiu a les dependències de la regidoria d’educació, que ha comptat amb la presència d’alumnes i tutors així com del sr. Jesús Castillo regidor de la Paeria, del Sr Miquel A Cullerés Director dels SSTT de Lleida, del Sr Pep Tort, director del Consorci del Turó de La Seu Vella, s’ha fet la cloenda de les pràctiques TIL 2015.

Des del 17 de març fins al 5 de juny, 26 estudiants de l’Ins Castell dels Templers han participat en aquesta iniciativa adreçada a alumnes de 3r i 4rt d’ESO del Programa Diversificació Curricular. Entre altres, el Projecte Tasques d’Iniciació Laboral busca motivar i estimular els interessos professionals i laborals.

Durant tres dies a la setmana, dins de l’horari escolar, aquests alumnes han pogut aprendre, conèixer i provar les tasques i serveis que es desenvolupen en diferents àrees i serveis de l’Ajuntament de Lleida i del Centre de Recuperació de Fauna Autòctona de departament d’agricultura. Enguany també han signat conveni de col·laboració la Diputació de Lleida i el Consorci del Turó de la Seu Vella, així com empreses privades.

En total unes 150 hores de pràctica laboral i experiència que ha estat avaluada de forma molt positiva per part dels tutors i els propis alumnes.