Dia a dia alumn@s ESO

Racons, racons i racons al TEMPLART

Racons, racons i racons és el nom que Miguel Ángel Leston ha posat a l’exposició de fotografies que vam inaugurar el dilluns 22 de gener a l’espai Templart al nostre institut. El nostre professor ha captat, a través la càmera del seu smartphone, diversos detalls de la vida… Llegeix més»

Perruqueria Viva

Els alumnes del cicle PPP 1 , aquest any  han engegat un projecte  anomenat  “ Perruqueria Viva “ per treballar  una de les zones del taller d’aquesta especialitat . L’APARADOR
En aquest projecte , els alumnes aprenen , estudien i creen el seu aparador segons l’època… Llegeix més»

Jornades d’Emprenedoria

Els alumnes del PFI d​’ A​uxiliar​ d’ oficina​ han assistit a les ​J​ornades ​ per a l’Emprened​o​ria  ​organitzades ​per ​Globallleida​, e​n les que l​’aventurer i ​presentdor de TV Sr. Quico Taronjí e​n​s va​ ​abordar la necessitat d’ emprendre i de fer de la passió el… Llegeix més»