4a TROBADA D’ATLETISME

El proper divendres 20 d’abril tindrà lloc la 4a Trobada d’Atletisme elaborada i organitzada, des del crèdit de síntesi, per l’alumnat de primer curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives de l’Institut Andreu Nin.  Aquesta jornada lúdica i esportiva està adreçada a tots/es els/les alumnes de 1r de l’ESO dels diferents instituts del Vendrell (Ins. Mediterrània, Ins. Baix Penedès, Col·legi Sagrat Cor i Ins. Andreu Nin). Tindrà lloc a les instal·lacions del Patronat del Vendrell (Av. Camp d’Esports).

Des de que es va iniciar el curs, l’alumnat de 1r curs, juntament amb el professorat del crèdit de síntesi i amb la col·laboració el dia de la Trobada de l’alumnat de 2n curs del mateix cicle, ha estat elaborant aquesta Jornada, treballant en diferents comissions per a que tot pugui sortir tal qual es preveu.

A gaudir fent esport!!!