Repartiment d’armariets

Aquest dilluns hem començat amb el repartiment d’armariets (taquilles). De moment no en queden més i per tant, l’alumnat que vulgui llogar-ne haurà de passar per secretaria i apuntar-se a la llista d’espera.

INICI DE CURS 2018-2019

Comencem el curs 2018-2019!
L’inici de les classes tindrà lloc de forma gradual. L’alumnat de 1r d’ESO s’incorporarà a les 8.10h, els de 2n d’ESO a les 10.30h, els de 3r i 4t d’ESO a les11.45h.
L’alumnat de batxillerat començarà les classes el dia 14 de setembre… Llegeix més»

Carnet de voyage.

La setmana passada l’alumnat de francès de 3r ESO va exposar el seu carnet de voyage, elaborat a partir del viatge realitzat al sud de França.
Des del departament de llengües estrangeres es va organitzar un concurs i van guanyar quatre alumnes: Meritxell Labodia, Chaimaa Daki,… Llegeix més»

Audició de guitarres 1r ESO

Aquest divendres hem tingut la sort de gaudir d’una audició del grup de guitarristes del Conservatori de Lleida, sota la direcció de Carles Herraiz. Ens han ofert un repertori variat i molt atractiu, amb música clàssica, bandes sonores i un arranjament de Nothing else matters… Llegeix més»