Sortida a Benifallet

El passat dijous i divendres, 17 i 18 de maig, l’alumnat de 3r i 4t de primària va realitzar la seva excursió de final de curs a les coves de Benifallet i al circuit d’activitats en natura que hi ha a la mateixa població. Activitats… Llegeix més»

Colònies 6è

L’alumnat de 6è ha anat de colònies a Salou els dies 15, 16 i 17 de maig de 2018 per celebrar el seu final d’etapa i pas a l’ESO. Acompanyats de les seves tutores Cinta Beguer i Tere Navarro han xalat de valent a la… Llegeix més»

Jornada de ciclisme

El passat dissabte 12 de maig, l’alumnat de l’Institut Escola va participar en la fase comarcal de la modalitat esportiva de ciclisme, dintre dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. Un total de 9 alumnes de les categories prebenjamins, benjamins i infantils, es van desplaçar al… Llegeix més»

Jornada neurociència

Les instal·lacions de l’I-E Daniel Mangrané van acollir el passat dissabte 12 de maig una jornada formativa sobre Neurociència organitzada des de l’ICE URV juntament amb l’editorial Santillana. Professorat de primària i secundària van compartir les ponències de Mario Serrano, Laia Casas i Joan Nievas.… Llegeix més»