Provocant la Pau

Joan Reverté, President de l’ONG Provocant la Pau, ha dut a terme tres xerrades a l’alumnat de l’I-E Daniel Mangrané. Es tracta d’una Fundació creada el 2005, que té per objecte la promoció de la pau, la solidaritat i la justícia social. La xerrada ha… Llegeix més»

Visitem el Saló de l’Ensenyament

El passat dijous 23 de març, l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Salo de l’Ensenyament a Fira Barcelona (recinte Montjuïc). La sortida forma part del procés d’orientació acadèmica i professional que estan rebent per acompanyar-los en la tria de l’opció més adequada d’estudis postobligatoris.… Llegeix més»

Esquiada d’ESO

Dins la programació general del curs, els i les alumnes d’ESO, van realitzar una sortida de tres dies per esquiar a l’estació de Port Ainé a Rialp (Lleida). Aquesta es va dura a terme els passats 8, 9 i 10 de març de 2017. 44… Llegeix més»

Torneig de bàdminton

L’alumnat de primària va gaudir d’una tarde de bàdminton al Perelló; una competició emmarcada dintre dels Jocs Escolars de Catalunya i que dóna inici a totes les activitats que es duran a terme al centre durant la Setmana de l’Activitat Física i de l’Esport. Enhorabona… Llegeix més»