Tanquem projectes

Activitats competencials, engrescadores i útils per al centre i per a la comunitat. Per una banda, un equip d’alumnes de 1r d’ESO, coordinats per la professora Eva Reguera, ha desenvolupat el projecte de decoració d’un dels bancs de la plaça de lo carrilet de Tortosa… Llegeix més»

III Promoció d’ESO

El passat dimarts dia 20 de juny es va dur a terme l’acte de graduació de la III Promoció d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané. Els 23 alumnes graduats, les seves famílies, el claustre, amics i representants de l’EMD van poder gaudir d’un acte ple… Llegeix més»

Circ i malabars

Com ja sabeu, aquest curs hem engegat una oferta d’optatives que tracta d’apropar-se als interessos del nostre alumnat. Una d’elles, a 1r d’ESO, era la de Circ i malabars, amb la professora Tere Navarro i la col·laboració de Xavi Falcó. Per tancar el curs, el… Llegeix més»

Tallers d’aigua

Els alumnes de P5, dins el projecte de l’aigua, hem fet tallers d’aigua. En un taller hem experimentat i jugat amb diferents materials on l’aigua era la protagonista i en l’altre hem fet bombolles de sabó de diverses mides i amb diferents materials. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Hem passat… Llegeix més»