Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són un complement indispensable a l’educació dels nostres fills, i suposen  un valor afegit que contribueix a enriquir l’oferta educativa realitzada pel centre.

Està comprovat que augmenten la motivació dels alumnes i les relacions interpersonals. En molts casos, les activitats extraescolars han estat utilitzades per molts pares per millorar el rendiment escolar dels seus fills o gestionar el seu temps d’oci. Actualment s’han convertit en un element important per a les famílies.

Des de l’AMPA de l’Institut Vall d’Hebron, volem contribuir a aquest reforç; per això us oferim la possibilitat d’inscriure els vostres fills a alguna de les sis activitats que hem organitzat per al present curs 2017-18:

• Dilluns: Bàsquet
  • Dimarts: Teatre
  • Dimecres: Escacs i Hort
  • Dijous: Anglès oral (per a 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius)
  • Divendres: Hip-Hop

Totes es fan en horari de 16:00 a 17:30.

TOTES les activitats tenen un preu de 35 €/trimestre

Si ens voleu suggerir altres activitats  ho podem valorar, sempre que hi hagi suficients alumnes per  realitzar-les…

En el cas dels alumnes de l’ESO, a banda d’aquestes activitats extraescolars, també tenen el servei de suport escolar Amic gran.

Us podeu descarregar el full d’inscripció, que cal fer arribar a l’AMPA, juntament amb el resguard del pagament, o bé fer el pagament en efectiu a l’AMPA en horari d’atenció al públic.

Veure les notícies d’activitats extraescolars.