Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són un complement indispensable a l’educació dels nostres fills, i suposen  un valor afegit que contribueix a enriquir l’oferta educativa realitzada pel centre.

Està comprovat que augmenten la motivació dels alumnes i les relacions interpersonals. En molts casos, les activitats extraescolars han estat utilitzades per molts pares per millorar el rendiment escolar dels seus fills o gestionar el seu temps d’oci. Actualment s’han convertit en un element important per a les famílies.

Des de l’AMPA de l’Institut Vall d’Hebron, volem contribuir a aquest reforç; per això us oferim la possibilitat d’inscriure als vostres fills a alguna de les cinc  activitats que hem organitzat per al present curs:

• Dilluns: Escacs
  • Dimarts: Teatre
  • Dimecres: Bàsquet i Hip-Hop
  • Dijous: Conversa en anglès

Totes es fan en horari de 16:00 a 17:30.

TOTES les activitats ténen un preu de 35€/trimestre

Si ens voleu suggerir altres activitats  ho podem valorar, sempre que hi hagi suficients alumnes per  realitzar-les…

En el cas dels alumnes de l’ESO, a banda d’aquestes activitats extraescolars, també tenen el servei de suport escolar Amic gran.

Veure les notícies d’activitats extraescolars.