Departament d'Ensenyament XTEC

Torrent de les Bruixes

Inici de curs

Enviada per admin el 09/Set/2014 - 19:50

El pròxim 15 de setembre comença el curs escolar. Aquesta agenda que dóna l'AMPA us acompanyarà al llarg del curs. Aquí teniu l'horari del primer dia de classe i de les reunions amb els pares.

Graduació de 4t d'ESO i 2n de Batxillerat. Curs 2013-2014

Enviada per admin el 10/Set/2014 - 07:39

Ja tenim les fotografies de les festes de graduació de 4t d'ESO i 2n de Batxillerat.

Us desitgem molta sort!

Exàmens extraordinaris de setembre i llibres de text de Batxillerat

Enviada per admin el 01/Jul/2014 - 09:50

Recordeu que per fer els exàmens de setembre heu de lliurar les tasques d'estiu. Aquestes estan disponibles en la plataforma Moodle, dins del curs Feina d'estiu i recuperacions.

Podeu consultar els horaris de les proves en aquest enllaç.

També teniu el llistat dels llibres de Batxillerat de primer i de segon.

El nou número de Nexus

Enviada per admin el 23/Jun/2014 - 21:01

Ja teniu disponible el número 2 de la nostra revista. Gaudiu-la!

Valores de futuro

Enviada per admin el 18/Jun/2014 - 22:24

Los 27 alumnos de 3ºC de nuestro instituto idearon realizar una campaña de Ahorro para recolectar dinero para el viaje de fin de  curso. Carme Ferrer, asesora educativa del programa de educación financiera Valores de Futuro los guió y orientó en la elaboración de nuestro proyecto.

« 1 2 3 4 »