Departament d'Ensenyament XTEC

Enviada per admin el 20/Oct/2014 - 20:03

Vaga d'estudiants

Enviada per admin el 17/Oct/2014 - 10:24

La setmana vinent hi ha una convocatòria de vaga per part del sindicat d'esudiants. Només l'alumnat de 3r d'ESO, 4t d'ESO i Batxillerat té dret a participar-hi.

Recordem que el professorat no hi participa i que l'alumnat que vingui tindrà classe.

Setmana de la programació

Enviada per admin el 08/Oct/2014 - 18:00

Durant els pròxims dies celebrem a l'institut La setmana de la programació

En un món on estem envoltats de tecnologia, i on moltes de les nostres interaccions són amb els ordinadors, aprendre a programar ens ajudarà a entendre com funcionen els diferents dispositius. I més encara, aprendre a programar ens donarà una poderosa manera d'explorar les nostres idees i construir diferents coses, tant per treballar com per jugar.

Intercanvi amb el Québec

Enviada per admin el 01/Oct/2014 - 17:25

El nostre centre participa enguany en el programa d’intercanvi d’alumnat entre Catalunya i el Quebec. Aquest programa és un projecte que es va sol·licitar el curs passat i es va concedir al nostre institut, en el marc de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i Éducation Internationale.

Graduació de 4t d'ESO i 2n de Batxillerat. Curs 2013-2014

Enviada per admin el 10/Set/2014 - 07:39

Ja tenim les fotografies de les festes de graduació de 4t d'ESO i 2n de Batxillerat.

Us desitgem molta sort!

« 1 2 3 4 5 »