Departament d'Ensenyament XTEC

BWR 2014

Concurs Mostra de pòsters OCEÀ VIU, PLANETA VIU de la BWR

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 21:11

La BWR (Barcelona World Race), en la seva campanya zero emissions i amb la col·laboració de la FCV (Federació Catalana de Vela), ens convida a participar en el seu concurs MOSTRA DE PÒSTERS, OCEÀ VIU, PLANETA VIU, per conscienciar en la necessitat de l'estalvi energètic.

Sortida de tutoria de 1 d'E.S.O.

Enviada per admin el 28/Oct/2014 - 19:16

L'alumnat de 1 d' E.S.O va realitzar una sortida de tutoria per la Serralada de Marina. Va ser una bona experiència i una oportunitat d'integrarse en el nou centre i de començar aquesta nova etapa en la seva formació. I s’ho varen passar d’allò més bé!. Si ho voleu veure, aquí teniu les imatges.

Projecte Buchenwald

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 23:11

El dimecres 22 d'octubre es va relitzar l’homenatge als colomencs deportats als camps de concentració nazi, en el marc de les Jornades per la Pau i la Cooperació 2014.

L’acte va tenir lloc al Monument als Deportats als Camps de Concentració, situat al jardí del Museu Torre Balldovina. Els alumnes del nostre centre que han participat en el projecte Buchenwald 2014 van assistir-hi i van pendre part en el acte amb el seu relat de la vivència.

Barcelona World Race

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 22:58

Aquest dimecres 22 d’octubre hem assistit, directora, cap d’estudis i coordinadora pedagógica, com a representants de l’Institut Torrent de les Bruixes, a l’acte de lliurament del material pedagògic de la Barcelona Word Race.

Font: http://www.consorcielfar.org/image.asp?img=/_imagenes/NOTICIA/1287/6220_2.JPG

Concurs gastronòmic ExpoAliments 2014

Enviada per admin el 22/Oct/2014 - 16:23

L'equip del nostre institut va guanyar el 1r premi del concurs gastrònomic ExpAliments 2014 que va tenir lloc dissabte 18 d'octubre. Ben fet!

« 1 2 3 4 5 6 »