Departament d'Ensenyament XTEC

Enviada per admin el 20/Oct/2014 - 20:03

Concurs gastronòmic ExpAliments 2014

Enviada per admin el 22/Oct/2014 - 16:23

L'equip del nostre institut va guanyar el 1r premi del concurs gastrònomic ExpAliments 2014 que va tenir lloc dissabte 18 d'octubre. Ben fet!

Vaga d'estudiants

Enviada per admin el 17/Oct/2014 - 10:24

La setmana vinent hi ha una convocatòria de vaga per part del sindicat d'esudiants. Només l'alumnat de 3r d'ESO, 4t d'ESO i Batxillerat té dret a participar-hi.

Recordem que el professorat no hi participa i que l'alumnat que vingui tindrà classe.

Setmana de la programació

Enviada per admin el 08/Oct/2014 - 18:00

Durant els pròxims dies celebrem a l'institut La setmana de la programació

En un món on estem envoltats de tecnologia, i on moltes de les nostres interaccions són amb els ordinadors, aprendre a programar ens ajudarà a entendre com funcionen els diferents dispositius. I més encara, aprendre a programar ens donarà una poderosa manera d'explorar les nostres idees i construir diferents coses, tant per treballar com per jugar.

Intercanvi amb el Québec

Enviada per admin el 01/Oct/2014 - 17:25

El nostre centre participa enguany en el programa d’intercanvi d’alumnat entre Catalunya i el Quebec. Aquest programa és un projecte que es va sol·licitar el curs passat i es va concedir al nostre institut, en el marc de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i Éducation Internationale.

« 1 2 3 4 5 »