Departament d'Ensenyament XTEC

NOVA PÀGINA WEB

1ª Setmana de la Ciència

Enviada per admin el 04/Nov/2014 - 11:13

La setmana del 17 al 21 de novembre, el nostre institut participa en la Setmana de la Ciència. Amb aquest motiu, el dilluns farem diferents activitats amb tot l'alumnat.

Si voleu, podeu fer un cop d'ull als tallers que hi haurà i on hi participarem tots.

Els alumnes poden escollir on volen anar amb l'enllaç següent:

Enllaç al formulari per seleccionar el taller en el que voleu participar

Eleccions consell escolar 2014

Enviada per admin el 04/Nov/2014 - 13:18

Al llarg del mes de novembre es seguiran els passos per escollir el nou consell escolar. Per més informació, cliqueu aquí.

Concurs Mostra de pòsters OCEÀ VIU, PLANETA VIU de la BWR

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 21:11

La BWR (Barcelona World Race), en la seva campanya zero emissions i amb la col·laboració de la FCV (Federació Catalana de Vela), ens convida a participar en el seu concurs MOSTRA DE PÒSTERS, OCEÀ VIU, PLANETA VIU, per conscienciar en la necessitat de l'estalvi energètic.

Sortida de tutoria de 1 d'E.S.O.

Enviada per admin el 28/Oct/2014 - 19:16

L'alumnat de 1 d' E.S.O va realitzar una sortida de tutoria per la Serralada de Marina. Va ser una bona experiència i una oportunitat d'integrarse en el nou centre i de començar aquesta nova etapa en la seva formació. I s’ho varen passar d’allò més bé!. Si ho voleu veure, aquí teniu les imatges.

« 1 2 3 4 5 6 »