The Big Bell Test

El nostre centre vol ajudar a la difusió d’un dels experiments que es portarà a terme demà mateix a nivell mundial. L’alumnat de 1r de Batxillerat participarà directament en la sessió de Cosmocaixa i a la resta de la comunitat educativa, us animem que… Llegeix més»

Recollida d’aliments

S’han recaptat 376 kg d’aliments el destí dels quals és la Creu Roja de Santa Coloma.
L’aportació material és un gest solidari però no suficient. La solidaritat no és un gest puntual sinó una actitud compromesa. Hem plantat l’arbre de la solidaritat i ha crescut,… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

Aquest mes comença el procés de renovació dels membres del consell escolar.
Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Les eleccions per a la renovació de membres del consell escolar, les convoca… Llegeix més»

Inmersió lingüística a Irlanda

L’institut Torrent de les Bruixes vol oferir a l’alumnat de batxillerat l’oportunitat d’aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa oferint-los un curs d’immersió lingüística a Irlanda, per potenciar la destresa oral i comunicativa de l’alumnat. Alhora l’estada d’immersió vol ser també un espai… Llegeix més»