Entrevista a Núria Parlon

Com vam prometre fa uns dies, aquí teniu l’entrevista amb la Nuria Parlon que van fer els alumnes de 3r ESO.
Van preguntar-li per què es va decidir a estudiar ciències polítiques o per què es va afiliar al PSC, entre d’altres qüestions molt interessants.
Feu un cop… Llegeix més»

Visitem Proactiva Open Arms

Alguns dels nostres alumnes de 3r d’ESO han tingut l’ocasió de poder visitar les instal·lacions a Badalona de l’ONG Proactiva Open Arms i entrevistar un dels seus integrants.
Intentem apropar el nostre alumnat a la realitat del món que els envolta. Moltes persones,… Llegeix més»

Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM)

Els Cicles Formatius de Grau Mitjà són els ensenyaments reglats on aprendràs el necessari per exercir una professió i et proporcionaen la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector. S’organitza per famílies professionals que ordenen els ensenyaments en cicles… Llegeix més»

Portes Obertes Batxillerat

Si vols iniciar els teus estudis de batxillerat, vine el 4 de maig i t’explicarem com ho fem al Torrent. Et parlarem dels Projectes de modalitat, de la socialització dels llibres, dels Projectes transversals, etc. Informar-se és essencial per escollir bé.

Carcassone

L’alumnat de francès del nostre centre visita Carcassone, una ciutat al sud-est de França.
Capital de l’Aude, és coneguda per la ciutat fortificada d’arquitectura medieval i restaurada al segle XIX, forma part del Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO.

Jornada esportiva 3r ESO – 5 maig

Aquesta jornada està organitzada pel departament d’ E.F. i l’objectiu és el d’experimentar les diferents disciplines atlètiques a les pistes de l’ Unió Colomenca d’Atletisme.
Per complementar l’activitat acabarem la jornada fent un torneig de shootball  al parc del costat de les pistes.
El lloc de… Llegeix més»

II Festival Sant Jordi

Avui, 20 d’abril, es celebra el II Festival Sant Jordi en el centre.
Es realitza un taller a les 8.15h i un altre a les 9.15h.
A les 11.30h començarà el festival en el Teatre Segarra.

Informació dels tallers