Carnival

El rei Carnestoltes ha arribat! Què hem de portar?
Monday something on your head.
Tuesday your face full of kisses.
Wednesday something on your neck.
Thursday wear your pyjamas.
FRIDAY, THE BIG DAY!!!

1r Torneig “Fútbol al Pati”

Avui ha estat la final del primer torneig de “Fútbol al pati” del curs d’enguany.
Després d’una final amb moltes emocions, han guanyat en la tanda de penaltis, l’equip de 2n D. Antonio, Arnau, Cinthia, David, Guillem i Rubén. Moltes felicitats!

Recollida d’aliments

S’han recaptat 376 kg d’aliments el destí dels quals és la Creu Roja de Santa Coloma.
L’aportació material és un gest solidari però no suficient. La solidaritat no és un gest puntual sinó una actitud compromesa. Hem plantat l’arbre de la solidaritat i ha crescut,… Llegeix més»

Inmersió lingüística a Irlanda

L’institut Torrent de les Bruixes vol oferir a l’alumnat de batxillerat l’oportunitat d’aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa oferint-los un curs d’immersió lingüística a Irlanda, per potenciar la destresa oral i comunicativa de l’alumnat. Alhora l’estada d’immersió vol ser també un espai… Llegeix més»