Tercera tramesa d’informacions a les famílies sobre el curs 2016-2017

(Recordin que els correus són els del curs 2015-2016 i que encara no estan actualitzats per cursos de cara al 2016-2017. Disculpes si algun alumne no segueix al centre i ho rep. Tot ho corregirem aviat).

1.NORMES D’ORGANITZACIÓ I DE FUNCIONAMENT DE CENTRE (NOFC): adjunt el document de la segona edició. Es recull el funcionament del centre, aprovat pel Consell Escolar l’1 de març de 2016. Aquest document amplia la primera edició, recull tota la normativa anterior i és el definitiu fins que no hagi una altra actualització.

2.CALENDARI DEL CURS 2016-2017 I RESUM DE LES NORMES MÉS IMPORTANTS: adjunt un altre document que aglutina dos documents: el calendari del curs 2016-2017 (ja enviat) i un breu resum d’algunes normes de funcionament (tretes de les NOFC) que són operatives directament amb l’alumnat.

3.DATES DE SOCIALITZACIO DE LLIBRES DE LECTURA AL CENTRE CÍVIC AVEL·LÍ ESTRENGER (Plaça de la Cultura, Poble Nou) La Junta de l’AMPA vol informar sobre les dates previstes per socialitzar els llibres de lectura. Seran el 13 i 14 de setembre, de 18:30 a 20 hores.

Gràcies per les vostres atencions.

Cordialment

Evaristo González Prieto, director.

CALENDARI I RESUM D’ORDRES

NOFC-20

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *