Benvinguts i benvingudes al curs escolar 2016-2017

Des de fa dies que treballem per preparar el nou curs escolar. Demà 7 de setembre l’alumnat que va fer les proves de recuperació podrà recollir ls notes a partir de les 12 hores a les tutories o coordinació, tal com es va informar fa dies al correu electrònic de totes les famílies del centre.

Dilluns 12 de setembre serà el dia de la presentació de l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Tota la informació i horaris es troba en els textos d’aquesta zona central de la web, penjada des del mes de juliol. (Evaristo)