SORTIDA DEL CRÈDIT DE SÍNTESI DE 3R ESO AL PORT DE BARCELONA

Sortida del Crèdit de Síntesi de 3r d’ESO al Port de Barcelona.
El passat dimarts els alumnes de 3r d’ESO van fer la sortida a Barcelona. Barcelona cara al mar, és el Crèdit que estan realitzant tots els alumnes de 3r aquests dies fins el 21 de juny, data en què exposaran els seus treballs.
A la sortida vam fer un recorregut pel Port de Barcelona amb les Golondrinas,un passeig molt interessant, ja que vam conèixer la importància de les activitats econòmiques que es fan diàriament.  Vam visitar el Pailebot Santa Eulàlia, embarcació de la què vam conèixer tota la seva història i finalment, van visitar l’exposició sobre el Titànic al Museu Marítim.
Un dia ple d’activitats innovadores i molt engrescadores!

CLICA PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES

Golondrinas 1 Dins del Pailebot Port de BCN Travessia pel Port de BCN Pailebot Santa Eulàlia