Mobilitat Catalunya –Quebec 2016-2017

Durant aquest curs han sigut dues les alumnes catalanes del nostre institut: La Cristina Berenguer i L’Itziar Torrubia que han fet l’intercanvi amb dues quebequeses: L’ Audrey –Anne Castengay i la Béatrice Nolet respectivament.
El primer trimestre les quebequeses van romandre a San Joan Despí i en el segon trimestre les catalanes varen gaudir del Quebec . L’experiència ha sigut molt intensa i engrescadora. Han tornat amb un bon nivell de francès (B2-) i amb moltes ganes de tornar. Ambdues famílies catalanes estan molts contentes. Adjuntem fotos i també un PowerPoint i un vídeo que han fet les nostres alumnes.
La Marina Rodríguez, l’alumne del nostre institut que va fer aquest intercanvi al 2015-2016 ha tornat aquest estiu 2017 amb tot la família. Sis mesos junts creen molts vincles!.

Power Point QUEBEC vu par Cristina Berenguer