Tecnorepte 2017

El passat 20 de maig, les alumnes  Aida García Rodríguez i Paula Pozo Rodríguez  que cursen 4t d’ESO a l’Ins Montmeló van presentar la seva màquina d’efectes encadenats al concurs Tecnorepte 2017.

Aquest concurs organitzat per la Universitat de Girona consisteix en proposar un repte tecnològic als alumnes de 3r i 4t d’eso. Aquest any el repte consistia en muntar una màquina anomenada d’efectes encadenats en el que ha d’haver-hi una sèrie de mecanismes que van transmeten el moviment al llarg de tota la màquina. Es demanava un mínim d’una palanca una politja i un pla inclinat. Vegeu la informació: Efectes encadenats.

Les alumnes Aida i Paula que formaven l’equip IN2YOU, van obtenir un dels 15 premis que es van atorgar del 24 equips participants.

Aquest és el 3r any que es fa el concurs i el 2n any en que es presenta l’Ins Montmeló.  L’any passat van participar i també van obtenir premi dos  equips del nostre institut.

Cal agrair i felicitar l’interès mostrat per les alumnes que van haver de construir la màquina en les seves hores lliures fora de l’horari lectiu, això si, amb el suport de la família i del professorat del centre.