Les habilitas que desenvolupa el futbol sala

-L’esport t’ajuda a adquirir una sèrie d’hàbits que són els mateixos que es necessiten a l’escola i a la vida en general. La diferència és que la pràctica de l’esport té un component lúdic i motivador, cosa que fa que et sigui més fàcil poder assolir aquests hàbits. L’esport és un bon mitjà per adquirir-los i així poder-los també aplicar a l’escola, per millorar el rendiment.

És un esport que es juga en un espai reduït és necessari treballar qualitats físiques relacionades amb la intensitat i, per tant, en un període curt de temps.

Es treballa la rapidesa, l’agilitat, les velocitats, diferents ritmes de carrera, la força, l’elasticitat i una gran coordinació oculopedal.

En l’àmbît tècnic amb pilota: passada, xut, driblatge, controls, domini de pilota…