Informacions rellevants

Cartell Jornada Portes Obertes INS Miquel Bosch i Jover 2023

Taller orientació FOL

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de FOL van participar en un taller sobre orientació acadèmica i professional el dia 12 de març, amb l’objectiu de conèixer les diferents sortides que hi ha després de l’ESO.

Scape room literatura medieval

Durant el 2n trimestre, els alumnes de 3r d’ESO han estat treballant la literatura medieval a la matèria de català i l’han avaluada fent un parell d’escape room: el primer, en petit format i com a activitat per ampliar coneixements i parlar dels cavallers; i… Llegeix més»

Taller pressió estètica

El dia 7 de març, els alumnes de 1r d’ESO van participar en un taller sobre la pressió estètica a càrrec de l’entitat Mousiké.
El taller promou la reflexió sobre la imatge que projecta la societat sobre l’ideal dels cossos, a partir del debat i l’expressió… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

El dia 6 de març vam celebrar la Jornada de Portes Obertes. Els futurs alumnes de 1r d’ESO i de 1r de Batxillerat, acompanyats dels seus pares i mares, van fer un recorregut per les instal·lacions, guiats per alumnes i  professors.
Durant la visita van poder… Llegeix més»

Xerrada interns Lledoners

Continuant amb el projecte Reconstruint identitats de gènere, el passat 6 de març els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van rebre la visita de dos interns de Lledoners, condemnats per violència de gènere, i dues educadores socials que treballen amb ells.
Els interns van explicar… Llegeix més»

Xerrada orientació UPF

El dia 1 de març, els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita de la UPF. Durant la xerrada, van conèixer el sistema d’organització i avaluació de la universitat, els diferents graus que s’hi imparteixen i les seves característiques principals i on estan… Llegeix més»

Risoteràpia 3r ESO

El dia 1 de març, els alumnes de 3r d’ESO van fer un taller de risoteràpia. En aquests tallers, a través de diferents propostes divertides d’activitats d’expressió corporal i jocs, els participants interactuen i enforteixen vincles entre ells.
Podeu trobar més fotos i alguns vídeos a… Llegeix més»

Els 4 o 5 estats de la matèria

El dia 29 de febrer, els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir d’un taller sobre els estats de la matèria de la mà del divulgador científic Marc Boada, que a través de diversos models i petits experiments els va convidar a introduir-se i conèixer… Llegeix més»

Elements de la taula periòdica

El dia 28 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van participar en un taller sobre els elements químics, impartit pel divulgador científic Marc Boada. En Marc va explicar diferents curiositats i aplicacions d’alguns elements químics i va mostrar-ne exemples: grafè, diamants, terres rares, etc.
Trobareu… Llegeix més»

Risoteràpia 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO van participar en el seu primer taller de risoteràpia, el dia 28 de febrer. Com podeu veure a les fotos que trobareu en aquesta notícia i a l’apartat habitual del web, en el taller es van dur a terme diferents… Llegeix més»

Preinscripció ESO 24-25

Sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024

Cliqueu en aquest enllaç per anar a l’espai de preinscripció 24-25 del centre.

Hi penjarem tota la informació actualitzada referent a la preinscripció i la matrícula d’ESO del pròxim curs 2024-2025.

Setmana de la disbauxa

Entre el 20 i el 23 de febrer es va celebrar a l’institut la setmana de la disbauxa. Els alumnes i professors que es volien disfressar havien de complir les premisses del Rei Carnestoltes: dimarts calia venir en pijama; dimecres, de platja; i dijous, de… Llegeix més»

Reptes d’ortografia

L’ortografia es pot aprendre i practicar de moltes maneres. Els alumnes de 1r d’ESO van estudiar la norma de la H i la L, van fer uns exercicis i després van fer uns reptes en moviment. Cada repte tenia les seves pròpies normes.
Llegeix més»

Batalla de galls

Durant la setmana de la disbauxa, a 1r d’ESO van estar treballant la història del carnaval (origen, religió, etimologia, etc.) a la matèria de català. I a 1r ESO B van fer una batalla de galls: el Rei Carnestoltes havia de convèncer la Vella Quaresma… Llegeix més»

Taller oci responsable

Els dies 20 i 21 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van assistir a un taller impartit per la Guàrdia Urbana d’Artés sobre pràctiques d’oci responsables.

Jornada de Portes Obertes 2024

S’acosta el període de preinscripció escolar i obrim les portes de l’institut perquè us pugueu acostar a conèixer-nos!
En aquesta web trobareu la informació més rellevant relativa al procés de preinscripció, que anirem actualitzant a mida que s’acostin les dates. També us expliquem les… Llegeix més»

Xerrada orientació UVic

El dia 16 de febrer, els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a una xerrada d’orientació dels estudis que ofereix la Universitat de Vic.
Com a ponent hi va participar una exalumna del nostre institut, la Gina Plata, que fa estudis de Publicitat i Relacions… Llegeix més»

Jornada Portes Obertes UPC

Els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen la modalitat de tecnologia van assistir el dia 14 de febrer a la Jornada de Portes Obertes de la UPC de Manresa.
Allà van fer un recorregut per les instal·lacions i van veure algunes demostracions de muntatges experimentals relacionats… Llegeix més»