Multiaventura a Caldes d'Estrach

Fotografies de l’activitat
El 3 i 4 de maig vam anar amb l’alumnat de 3r a Caldes d’Estrach per fer una estada multiaventura. Després d’uns dies de pluja, el sol va sortir i vam tenir dos fantàstics. Vam estar a la Casa Eurostage, una casa al mig de la natura, molt a prop de la platja, i amb moltes instal·lacions esportives. Només arribar, vam fer una descoberta per Caldes que va durar una hora i vam acabar a la platja remollant-nos tot. A la tarda vam començar ja les activitats d’aventura. Un grup va anar a fer bateig de vela i l’altre es va quedar a la casa fent escalada i tir amb arc. Tothom s’ho va passar molt bé, malgrat alguns marejos per les onades del mar.
Al vespre vam tornar a la platja i els més atrevits van nedar dins l’aigua. Els altres vam jugar per la sorra. Cap a les vuit del vespre, tornàvem cap a la casa per sopar i començar els jocs de nit: endevinar una paraula amb la boca ben plena de galetes, passar-se una ceba entre tots o arrossegar-se com un cuc per arribar al flam, entre d’altres. Molts riures i una bona estona junts.
L’endemà vam tornar a fer les activitats d’aventura, però canviant els grups. Els que havien fet bateig de vela feien escalada i tir amb arc, i viceversa. Vam dinar i cap a casa a descansar! L’estada a Caldes va passar volant i va ser molt agradable.