Manifestacio dissabre dia 21 d'abril

Manifestació dissabte dia 21 d’abril a les 17:00 hores MANIFESTACIÓ PER L’EDUCACIÓ PÚBLICA. CAP RETALLADA!!!

COMUNICAT DE L’ASSEMBLEA DE TREBALLADORS I TREBALLADORES DE L’INS MIQUEL MARTÍ I POL

Benvolgudes famílies,

Davant les contínues retallades que està patint l’educació pública amb el pretext de la crisi econòmica, la MUCE*,com a membres de la comunitat educativa de Catalunya fa una crida a les famílies, estudiants, professionals de l’educació, i a tota la ciutadania a mobilitzar-se participant en la manifestació del proper dissabte dia 21 d’abril a les 17:00 hores, per fer visibles els efectes que estan tenint les retallades sobre el model educatiu públic.

L’AMPA del centre s’ha posat en contacte amb la comissió per tal d’assistir junts a la manifestació del dissabte. L’Assemblea de Treballadors/es del MMP considera oportú que ens mobilitzem i assistim a la manifestació, i per tal d’anar-hi tots junts, us convoquem a sota de l’Arc de Triomf, a les 16.30h el dissabte dia 21 d’abril del 2012.

Junts farem més força!!

MANIFESTACIÓ PER L’EDUCACIÓ PÚBLICA. CAP RETALLADA!!!

* MUCE: Associació d’Estudiants Progressistes (AEP)- Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC)- Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS)- Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES)- Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC)- Federació d’Ensenyament de CCOO- Federació d’Ensenyament de CGT- Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC)- FETE-UGT- Sindicat d’Estudiants (SE)- Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC)- USTE-STEs (IAC)

Assemblea de Treballadors/es de l’INS Miquel Martí i Pol