Beques de menjador

Us informem que s’obre termini per demanar ajut de menjador convocat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat…

BEQUES DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 12/13

A l’atenció de les famílies del centre,

Us informem que s’obre termini per demanar ajut de menjador convocat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Són requisits per poder sol•licitar l’ajut individual de menjador:
► Tenir una renda anual per càpita igual o inferior a 5.976 € (75% de l’IRSC).
El Consell Comarcal del Baix Llobregat podrà atorgar ajuts individuals de menjador quan se superi aquest límit, en situacions molt excepcionals i degudament acreditades.
La renda anual per càpita són els ingressos nets de totes les persones membres de la unitat familiar que computin, ja siguin ingressos provinents de salaris com de pensions i altres ajuts i ingressos (rendiments de capital immobiliari, etc.). Aquest import es dividirà pel nombre de membres de la família.
Als efectes del càlcul dels ingressos, són membres computables de la unitat familiar el pare i la mare o el tutor/a legal, el sol•licitant, els/les germans/es i els/les avís/àvies de l’alumnat que justifiquin la residència en el mateix domicili. En el cas de divorci, separació legal o de fet dels pares, tindrà la consideració de membre computable el nou cònjuge o persona unida per anàloga relació que convisqui (la renda del qual s’inclourà dins del còmput dels ingressos de la unitat familiar).
► No tenir deutes del servei de menjador escolar d’altres cursos.
En el cas d’alumnes becats a l’anterior curs escolar, no es tindrà en compte la part subvencionada pel Consell Comarcal o altres administracions públiques.
► Presentar la sol•licitud en el model corresponen (model 1, 2 i 3) i la documentació acreditativa en els terminis establerts per la convocatòria dels centres escolars.
► Utilitzar el servei de menjador els dies senyalats en el model de sol•licitud d’AIM.
En casos d’absència reiterada no justificada el Consell Comarcal del Baix Llobregat podrà procedir a la retirada de
l’ajut de menjador atorgat.
► No rebre cap altre ajut pel mateix concepte d’altres administracions o ens públics que, juntament amb l’ajut individual de menjador del Consell Comarcal del Baix Llobregat, superi el 100% del preu/dia delservei de menjador.

Les famílies interessades a demanar aquesta beca de menjador cal que passin per la Consergeria del centre a recollir els impresos de demanda.

Un cop omplerta, tota la documentació s’ha de presentar a la Secretaria del centre entre els dies 11 i 15 de juny cada matí de 9 a 13 hores i dilluns i dimarts de 16 a 17,30 hores. La documentació pot ser presentada per la família o el mateix alumnat.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Rebeu una salutació.

José María Hervás