Biologia 4rt d'ESO: l'evolució (2011)

Els alumnes de 4rt d’ESO de l’assignatura de Biologia i Geologia, han explicat brillantment el tema de l’evolució als altres alumnes de l’ESO…

EL 25 de maig vam celebrar el dia de l’evolució a IS Miquel Martí i Pol

El proper passat dimecres 25 de maig, coincidint amb l’exposició sobre l’evolució que es troba al palauet de Can Mercader de Cornellà, vam desenvolupar una activitat per explicar la teoria de l’evolució a tots els alumnes d’ESO del institut.

L’explicació la varen fer els alumnes de 4rt d’ESO que cursen l’assignatura de Biologia i Geologia, i que en les darreres setmanes havien preparat un seguit de powerpoints sobre el tema i que ja havien visitat l’exposició de Can Mercader.

Al llarg del matí, els diferents grups de 1r, 2n i 3r d’ESO van anar baixant a l’aula polivalent per a seguir els powrpoints i les explicacions que els van fer els seus companys de 4rt. Finalment, els professors de ciències de cada grup, van recollir els treballs sobre l’evolució que varen fer els alumnes a partir de les explicacions rebudes dels alumnes de 4rt.

Tan els alumnes que van fer l’explicació, com els companys que les van rebre i els professors, van considerar una molt bona experiència fer que, per una vegada, fossin els propis alumnes els que fessin les explicacions als seus companys.

Finalment el departament de ciències ha fet arribar a tots els alumnes de Biologia i Geologia de 4rt i a les seves famílies, l’agraïment per l’esforç realitzat en les darreres setmanes per tal de tirar endavant aquest projecte.

Agustí Camós
Departament de Ciències