FotoTreball 2007

FotoTreball 2007

Divendres passat, dia 4 de maig, en conmemoració del Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis corresponents al concurs fotogràfic FotoTreball 2007. Aquests concurs, organitzat pel departament de treball té com objectiu promoure entre els i les joves conductes adreçades a valorar la vida i la salut de les persones que treballen, com un valor social de primer ordre.

Enguany, dues alumnes de l’institut hi han participat amb les fotografies que tot seguit us presentem. Es tracta de dues alumnes del cicle de Farmàcia:

ANNA CINTERO (que va obtenir el segon accèssit del concurs)
GEMMA CLEMENTE.

(Cliqueu sobre les imatges per veure-les més grans)

{gallery}agenda_historia/2007_fototreball{/gallery}