Activitats GEPSE curs 2020-2021

El passat mes d’octubre va arribar la Ciana Albarelli, l’auxiliar de conversa de Kansas, USA, que tindrem tot l’any a l’institut.

La Ciana ajudarà a l’alumnat a millorar la part oral de la llengua anglesa. I amb ella aprendrem les costums i tradicions dels Estats Units.

Benvinguda a casa nostra, Ciana!”

ACTIVITATS REALITZADES DURANT EL PRIMER TRIMESTRE

La nostra auxiliar de conversa de Kansas ajuda l’alumnat a millorar l’expressió oral i a conèixer la cultura americana.

Durant el primer trimestre ens ha fet explicacions sobre d’on és, la seva família, els seus hobbies…. Ens ha parlat de tradicions com Halloween, Thanksgiving i Christmas.

Molt sovint també agafa l’alumnat en parelles per tal de fer activitats de conversa semblants a les que demanen per obtenir els certificats oficials de Cambridge i EOI.

Tenir-la aquest curs 2020-21 suposa una gran motivació per al nostre alumnat, ja que poden conèixer la cultura americana de primera mà i millorar el seu Speaking amb una parlant nadiva!

ENTREVISTA A LA PLANA RÀDIO (19/05/2021)

Avui hem anat a la ràdio per explicar el projecte GEP (Generació Plurilingüe) i entrevistar la nostra auxiliar de conversa, la Ciana Albarelli, abans que s’acabi la seva tasca a l’institut Les Planes.

L’entrevista s’emetrà el proper dimecres 26 de maig a La Plana Ràdio.