Benvinguts i benvingudes al nou WEB de l’INS De La Roca

Si voleu recuperar alguna informació, notícia, esdeveniment publicat en el web anterior cliqueu aquí, el trobareu sense dificultat!

Captura de pantalla 2016-09-01 a les 18.19.23

PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

BTX: del 16 al 24 de maig

(consulteu el procediment a la pàgina de secretaria)

OFERTA DE PLACES BTX CURS 2017-201Capturabtx8

PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

ESO:  del 23 de març al 4 d’abril

(consulteu el procediment a la pàgina de secretaria)

OFERTA DE PLACES ESO CURS 2017-2018

oferta

Quina Europa vols?

L’alumnat de 1r de BTX de l’INS participa a la xerrada promoguda per la Comissió Europea i l’Ajuntament de la Roca del Vallès per tal de conscienciar-los de la importància que té i el que representa la Unió Europea.… Llegeix més»

Anem al teatre!

Divendres 2 de desembre, alumnes, professorat i famílies de l’INS La Roca van assistir a la representació de Molt soroll per no res que dirigia Àngel Llàcer al Teatre Nacional, a Barcelona.
Va ser una sortida de caràcter voluntari ja que es feia fora… Llegeix més»

Setmana de la ciència 2016

Durant la Setmana de la Ciència se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.
En el nostre centre també…Setmana de la ciència 2016