Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS De La Roca

Captura de pantalla 2016-09-01 a les 18.19.23

L’Ajuntament de la Roca del Vallès i la Diputació de Barcelona ofereixen la realització d’un taller de tres dies de reforç de les capacitats parentals. Dirigit a mares i pares amb inquietuds per la prevenció davant del consum de drogues dels seus fills i filles. Es tractaran temes com: les habilitats de comunicació, les normes i els límits, i l’educació emocional.

Els tallers seran els dimecres 19 i 26 de setembre i el 3 d’octubre de 17:00 a 19:00 hores al centre cultural de La Roca del Vallès.

Cal confirmar assistència al mail: serveissocials@laroca.cat

Convocatòria de beques per a l’alumnat d’ensenyament postobligatori no universitari

Convocatòria de beques per a l’alumnat amb NEE

Visita a Empúries

El passat dia 4 de juny els alumnes de Primer d’ESO, dins de la matèria de socials, van fer una visita a Empúries on van poder descobrir com eren les ciutats de l’antiga Grècia. Va ser un dia intens però molt profitós.
Aquí teniu algunes de… Llegeix més»

Concurs de Cartells del Camino Rociero

Els i les alumnes del nostre institut han participat en el concurs d’elaboració de cartells del Camino Rociero.
Aquí teniu les propostes finalistes
1r premi

2n premi

3r premi

I així ha quedat el cartell final:

Felicitats a tots els participants i també als finalistes!

5è Concurs Joves emprenedors

El passat dia 1 de juny es va realitzar el lliurament dels premis del 5è Concurs de Joves Emprenedors.
Va ser en un acte al Teatre Auditori de Cardedeu, amb la participació d’alumnes del nostre centre.
Aquests premis van ser la clausura del programa “FEM EMPRESA!” 2017-2018,… Llegeix més»

Projecte Fàbrica Oberta

Aquest any els alumnes de 3r d’ESO han participat en el projecte Fàbrica Oberta (prova pilot), un projecte de col·laboració entre la Cambra de Comerç, els Empresaris, el Departament d’Ensenyament, els directors, els professors implicats i els Serveis Territorials.
Aquest projecte té per objectius, per una… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat dia 23 d’abril a l’institut vam celebrar la festivitat de Sant Jordi.
En primer lloc, es va fer el lliurament dels premis dels Jocs Florals 2018. Aquí en teniu els guanyadors:

Premis en Llengua Castellana.
1r Cicle.
Poesia: “El recuerdo”, escrita sota el pseudònim de Bianca Man.
Narrativa:… Llegeix més»

L’alumnat de 2n BTX viatja a Ginebra

Els alumnes de 2n BTX de l’INS La Roca del Vallès han viatjat a Ginebra per participar a S’Cool Lab, el laboratori d’aprenentatge de física de partícules del CERN. Aquesta és una oportunitat única per als estudiants de secundària i els seus professors per contribuir a la recerca en educació i física. … Llegeix més»

Concurs Coca-Cola 2018

Dissabte 10 de març, Arianna López, Laia López i Laura Martos van participar al concurs de redacció de Coca-Cola, on van tenir una experiència molt intensa en compartir amb desenes d’estudiants d’altres centres un motiu per desvetllar-los la inspiració ben singular: “Allò no era sostenible”.… Llegeix més»

Proves cangur 2018

131 alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO del nostre institut participen en les proves cangur.

El passat dijous dia 15 de març es van celebrar les proves Cangur al nostre institut.
Aquestes proves (anomenades també International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) són un concurs… Llegeix més»

Esquiada de 3r d’ESO

Els passats dies 6, 7, 8 i 9 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO han participat a l’esquiada organitzada des de la matèria d’Educació Física.
Aquí teniu un recull d’alguns dels moments més interessants d’aquesta sortida:

English Day

El passat dijous dia 22 de febrer la majoria del nostre alumnat de 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat va col.laborar en la celebració de l’English Day de les tres escoles de primària del nostre municipi, Mogent, Pilar Mestres i Santa Agnès. Va ser un… Llegeix més»

DELF – 2017

Le 14 février il a eu lieu la cérémonie de remise des diplômes DELF-SCOLAIRE 2017 au lyceé “Antoni Cumella” de Granollers.