Repte de Batxillerat

Un grup d’alumnes del repte de Problemàtiques socials de primer de batxillerat ha compartit unes setmanes amb els avis de la Roca fent activitats al casal d’avis de la Roca. Tots han gaudit molt de l’experiència.

Patis actius

L’objectiu principal dels “Patis actius al pati” és fomentar la pràctica d’activitats esportives durant el temps d’esbarjo organitzant competicions de futbol, bàsquet i tennis taula, prioritzant promoure’n els seus valors positius.
De dilluns a divendres les activitats es realitzen de 10:00 a 10:20h, per a l’alumnat… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Us informem que s’han convocat eleccions per escollir els representants del consell Escolar. En el nostre institut cal renovar:
1 plaça del sector de famílies
1 plaça del sector alumnat
3 places del sector professorat

La convocatòria i la informació rellevant del procés està penjada al taulell d’anuncis… Llegeix més»

Manual de desfibril·lació

L’Alejandro Aranda, estudiant de 2n de Batxillerat ha elaborat un manual sobre l’ús del desfibril·lador.
En el marc del Treball de Recerca, l’alumne ha fet un estudi sobre la importància de la formació en primers auxilis del conjunt de la població.
Com a resultat de la… Llegeix més»

Matemàtiques al carrer

Dissabte 28 d’octubre de 10 a 13h a la Porxada de Granollers: MATEMÀTIQUES AL CARRER. Organitzat per Feemcat. Activitats curioses, divertides, entretingudes, interessants, al voltant de les matemàtiques i els dues previs, enigmes als aparadors de les botigues

Reunions famílies nouvingudes