Fira del Tastet de ciència

El passat dia 20 de maig a la tarda es va celebrar la fira del Tastet de ciència a la plaça Univers de Reus. En el qual es van presentar diferents iniciatives dels àmbits matemàtic, científic i tecnològic.

L’IES Gaudi va presentar activitats matemàtiques i científiques. En l’àmbit científic es van realitzar experiències de química màgica, com elaboració de slime, el terròs de sucre que no es desfà, l’aigua que es converteix en vi i el vi que es converteix en aigua i el fluid que no es pot traspassar. Pel que respecta a l´àmbit matemàtic, els alumnes del primer cicle de la ESO presentaren activitats manipulatives de simetria utilitzant espills fets per ells i la realització d´un calidoscopi. L´alumnat del 2n cicle de la ESO feren de mags amb trucs de màgia basats amb estratègies matemàtiques.

Va ser tot un èxit i tothom va gaudir molt, esperem repetir proper any.