Intercanvi amb Prada de Conflent

Els dies 5, 6 i 7 de febrer els alumnes de l‘optativa de francès de 3r d’ESO varem anar a Prada de Conflent (“Prades” en francès) a fer un intercanvi amb els alumnes de secundària del collège Gustave Violet. Allà, a banda d’assistir a algunes classes i de conviure amb les famílies, els alumnes van fer tot tipus d’activitats. Dilluns van visitar el museu Pau Casals i l’església de Saint-Pierre; dimarts van anar a la fortalesa de Salses i, a causa del mal temps, van passar la tarda jugant al lasertag i a bitlles; i l’endemà van poder gaudir d’una visita al museu Hyacinthe Rigaud de Perpinyà abans de tornar cap a casa amb els seus “corresponsals” per continuar l’intercanvi a Castelló.

Un cop a Castelló d’Empúries, a part d’assistir a les classes de la primera hora del matí, l’ajuntament de la Vila ens va fer una recepció el primer dia a la sala gòtica. Tot seguir vàrem visitar les ruïnes d’Empúries. L’ultim dia en Josep Espigolé ens va mostrar el projecte empordaNAT i vàrem fes una volta amb bicicleta pels aiguamolls de l’Empordà.

Tots els alumnes de les dues parts varen quedar molt satisfets i amb moltes ganes de repetir l’experiència si algun dia es dóna la ocasió.