Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

Hi ha 0 visitants i 1 usuari/ària connectat/da.

Contrasenya perduda

Si heu perdut la contrasenya d'accés a la intranet, feu servir l'enllaç de sota per recuperar-la:

Recuperació automàtica de la contasenya

Benvingut/da a la Intranet de l'Ins. Castellbisbal

Per visualitzar i utilitzar correctament la intranet feu servir el MOZILLA FIREFOX

Informacions: Servei menjador

Enviada per admin el 08/Jul/2016 - 11:19

Us notifiquem que a partir del curs vinent l'Institut torna a oferir el servei de menjador.

Informacions: Inici curs

Enviada per admin el 06/Jul/2016 - 19:20

Calendari inici de curs 2016-2017

Us resumim el calendari d'inici de curs que teniu detallat en aquest document.

• Exàmens de setembre etapa secundària: divendres 2 de setembre i dilluns 5 de setembre (Vegeu horari en el document adjunt.)
  • Exàmens de setembre etapa postobligatòria: divendres 2 de setembre i dilluns 5 de setembre (Vegeu horari en el document adjunt.)
  • Lliurament notes de matèries pendents: dimecres 7 de setembre
  • Reunió de pares i mares alumnat de 1r d'ESO: dimarts 6 de setembre a les 18.30 h.
  • Inici de curs 1r ESO: dimarts 13 de setembre a les 09.00 h. Activitat fins a les 13.30 h.
  • Inici de curs 2n-4t ESO i postobligatòria: dimarts 13 de setembre a les 11.30 h. Activitat fins a les 13.30 h.
  • Marc horari curs 2016-2017: de 08.00 a 14.30 h, de dilluns a divendres

Informacions: Canvi web

Enviada per admin el 01/Jul/2016 - 10:40

Canvi de pàgina web del Centre

Us comuniquem que a partir del dia 15 de juliol la pàgina web del centre inicia un procés de migració cap a una nova plataforma digital. A partir d'aquella data ens trobareu a l'adreça següent:

Esperem poder continuar-vos donant des d'aquest nou espai tot el servei i tota la informació que preciseu, tot i que durant un temps el nou espai web encara estarà en construcció. Disculpeu els inconvenients que això us pugui ocasionar.

Informacions: Deures d'estiu

Enviada per ifustagu el 01/Jul/2016 - 10:02

Deures i feina d'estiu

Ja teniu a punt la feina i els deures d'estiu que cada departament ha preparat perquè reviseu, practiqueu i consolideu aquells continguts que heu anat treballant durant el curs escolar. D'aquesta manera podreu començar el curs 2016-2017 amb millor garantia d'èxit.

Enguany, per descarregar-vos els diferents documents que heu de treballar caldrà que aneu al Moodle del centre.

Accediu a la categoria Deures d'estiu i escolliu el curs Feina i deures estiu 2016. Si no recordeu la vostra clau d'accés al Moodle, hi podeu entrar sense contrasenya des del botó Inicia sessió com a visitant tal com es detalla a la imatge següent.

Bona feina i bones vacances!

Informacions: Llibres de text

Enviada per ifustagu el 01/Jul/2016 - 09:39

Llista de llibres per al curs 2016-2017

A continuació teniu la llista de llibres que cal tenir per al curs vinent, classificats per cursos. A la llista de llibres per a l'alumnat amb atenció a la diversitat hi ha agrupats els llibres que corresponen a aquests alumnes per a tots els cursos de l'ESO.

Informacions: Actes graduació

Enviada per admin el 01/Jul/2016 - 09:32

Actes de graduació promocions 2016

Com cada any en arribar a final de curs el nostre institut celebra els actes de graduació de les diferents promocions que acaben etapa al centre. Aquests actes, que tenen com a objectiu reconèixer públicament als alumnes l'esforç i el treball dedicats durant diversos cursos a l'obtenció dels títols corresponents a cada etapa, se celebren amb un gran èxit de participació per part dels alumnes i les seves famílies, i són una bona manera d'acomiadar-se de cadascuna de les promocions que finalitza itinerari acadèmic al centre.

A tots i totes que hàgiu promocionat enguany, molt sort en els vostres camins futurs!

A notícia completa podeu trobar la crònica de cadascun dels actes.

Llibres biblioteca d'aula

Enviada per direccio el 23/Jun/2016 - 12:49

Retorn llibres biblioteca d'aula 2015-2016

Comuniquem a les famílies dels alumnes que tenen encara llibres de la Biblioteca d'Aula, aprofitin aquests dies per portar al centre el material que s'ha de retornar.

Per qualsevol dubte poden contactar amb nosaltres amb els canals habituals de comunicació.

La direccció

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

ATENCIÓ
Des del 15 de juliol de 2016, aquest espai només permet visualitzar-ne els continguts existents per facilitar-ne el trasllat, però no és possible afegir-ne de nous.
L'espai es tancarà de forma definitiva el dia 2 de novembre
Més informació.