Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

Hi ha -12 visitants i 13 usuaris connectats.

Contrasenya perduda

Si heu perdut la contrasenya d'accés a la intranet, feu servir l'enllaç de sota per recuperar-la:

Recuperació automàtica de la contasenya

Benvingut/da a la Intranet de l'Ins. Castellbisbal

Per visualitzar i utilitzar correctament la intranet feu servir el MOZILLA FIREFOX

Informacions: Feina d'estiu

Enviada per admin el 01/Jul/2015 - 11:06

comunitat.gif Feina obligatòria i feina recomanada d'estiu

Nota per a tot l'alumnat

Aquí teniu enllaçada la documentació que ja se us va donar el dia de lliurament de notes amb la feina d'estiu que heu de fer tant obligatòria com recomanada.

Feina per a l'alumnat que ha fet 1r ESO
Feina per a l'alumnat que ha fet 2n ESO
Feina per a l'alumnat que ha fet 3r ESO
Feina per a l'alumnat que ha fet 4t ESO

Informacions: Llibres de text

Enviada per admin el 01/Jul/2015 - 10:26

Llista de llibres per al curs 2015-2016

A continuació teniu la llista de llibres que cal tenir per al curs vinent, classificats per cursos. A la llista de llibres per a l'alumnat amb atenció a la diversitat hi ha agrupats els llibres que corresponen a aquests alumnes per a tots els cursos de l'ESO.

Informacions: Estiu

Enviada per admin el 26/Jun/2015 - 09:34

La llista de la feina d'estiu que han de fer els alumnes, la trobareu en aquest espai en els dies vinents.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Juliol 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

iKB+

• STAIRWAY TO HEAVEN
    Resum dels concerts dels alumnes de 4t d’ ESO de l’assignatura de Música a la Jugada de l’institut i a l’acte de graduació de 4t, interpretant Stairway to heaven, de Led Zeppelin, amb Mar Aregall com a veu solista.
  • L’institut celebra el 20è aniversari
    Us hem preparat un vídeo perquè puguem reviure la magnífica nit en què vam commemorar el vintè aniversari de l’institut.   I per si us han quedat ganes de rememorar més intensament la festa, us passem uns vídeos més extensos amb les actuacions de Sheldance i Timón i Rumba, que ens van delectar amb les […]
  • El PFI a l’Institut Castellbisbal
    Us passem un vídeo amb el resum del curs 2014-2015 del PFI d’auxiliar de comerç i atenció al públic de l’Institut Castellbisbal. El professorat vol donar l’enhorabona pel bon treball fet pels alumnes d’aquesta promoció. Rafa Tormos i Olga Torres, professors del PFI de l’institut Castellbisbal
  • Treball de síntesi de 2n: Visita al Croscat
    Us passem el vídeo que han realitzat uns alumnes de 2n d’ESO sobre una de les activitats del treball de síntesi a Olot: el volcà Croscat. Esperem que us agradi.
  • Els vídeos de 2n d’ESO: L’IES POST. Els videojocs

Blocs del centre