Setmana de Recerca

Aquesta setmana prèvia a les vacances de Setmana Santa està dedicada des de tots els nivells d’ESO a treballar amb projectes. Els alumnes cooperen i s’organitzen per a elaborar un projecte final segons els temes següents:

1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO
Com de saludable és la nostra vida

Canviant l’aula, canviant el món

Fem ràdio en directe Pensem en el futur

Escape room

Com ja és tradició cada curs, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha gaudit d’una sessió especial, un Escape Room en anglès. La temàtica ha estat inspirada en Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, nom del musical que va protagonitzar Johnny Depp en la seva versió cinematogràfica, personatge de la qual va aparèixer a mitjan del segle XVII en un serial victorià. No s’ha pogut demostrar si el personatge va existir realment o és només ficció, però el nostre alumnat ho ha donat tot durant els 45 minuts de què disposava per escapar de l’aula. Mitjançant jocs de pistes, d’àudio, candaus, miralls, trencaclosques, endevinalles i altres recursos, han intentat descobrir com sortir-ne. Alguns grups ho han aconseguit, d’altres han estat a punt; els ha faltat molt pocs segons!
El millor ha estat la col·laboració entre equips: o bé sortien tots, o bé no sortia ningú! Els equips que havien aconseguit els codis per obrir els candaus ajudaven aquells que encara ho estaven intentant, i així poder obrir el cofre final amb les combinacions de tots els equips. I tot això comunicant-se en llengua anglesa.
Que la sang i el fetge no ens facin por. Endavant amb les proves, que comença el compte enrere!

Concurs d’aparadors

L’alumnat del PFI ha decorat els aparadors dels comerços que participen en el Concurs d’Aparadors de Castellbisbal 2024. Ha sigut un projecte ple de creativitat, il·lusió i esforç.
Des de l’11 de març fins al 2 d’abril podreu visitar els aparadors, fer les vostres votacions i… Llegeix més»

Sortida al Port de Barcelona

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i del Programa de Formació i Inserció de Comerç i Atenció al Públic han visitat el Port de Barcelona. Ha sigut una excel·lent oportunitat de veure el funcionament d’un dels centres de transport i logística més… Llegeix més»