Preinscripció estudis postobligatoris i PFI. Curs 2018-2019

Calendari de preinscripció Batxillerat, Cicle Formatiu i PFI. Curs 2017-2018

El mes de maig s’obre el termini de preinscripció de l’alumnat de postobligatòria. Per presentar les sol·licituds corresponents cal que us adreceu a la secretaria del centre dins d’aquest horari.

Batxillerat i cicle formatiu

El calendari de tot el procés de preinscripció i matriculació és el següent:

Període de presentació de sol·licituds Del 14 al 24 de maig
Publicació de relacions baremades de sol·licituds 5 de juny
Període de reclamacions de la llista de baremació provisional Del 6 al 8 de juny
Publicació de relacions baremades definitives 18 de juny
Publicació de l’oferta final 29 de juny
Llistes definitives d’alumnes admesos 3 de juliol
Període de matrícula
Període de matrícula extraordinària (alumnes de batxillerat pendents d’exàmens de setembre)
Del 4 al 11 de juliol
Del 5 al 7 de setembre

Podeu trobar més informació sobre aquest procés i també els impresos que cal omplir a la pàgina web del Departament d’Ensenyament i en aquest document.

PFI

Informació calendari i documentació aquí

II Fòrum Treball de Recerca

El passat 19 d’abril es va celebrar a la sala d’actes de l’Ajuntament el II Fòrum de Treballs de Recerca, promogut per l’Ajuntament de Castellbisbal i l’Aula d’Extensió Universitària, i que té com a objectiu premiar els millors treballs de recerca elaborats per alumnes del… Llegeix més»