Som el que fem cada dia, de manera que
l’excel·lència no és un acte, sinó un hàbit.

Aristòtil

Xerrada xarxes socials

L’ús de les noves tecnologies ha fet sorgir una sèrie de preguntes i de dubtes que a vegades els adults tenim dificultats per resoldre. Temes com l’ús abusiu, la dependència, l’aïllament o l’assetjament són paraules que sovint ens inquieten.
Des del centre volem ajudar a entendre i treballar, de forma positiva, les diferents eines a les quals estem exposats diàriament (Whatsapp, Instagram, jocs en línia, Facebook…).
L’Institut Castellbisbal, juntament amb l’Associació de Mares i Pares, ha decidit  adoptar un compromís ferm per tal de treballar les xarxes socials i les noves tecnologies, i aprendre a fer-ne un bon ús.
És per això que us volem convidar a la xerrada  “Identitats 2.0 en l’adolescència”, que tindrà lloc a la sala d’actes del nostre centre el dia 1 de desembre vinent a les 19 h.

xarxes

Ruta de l’exili

El dissabte 26 de novembre un grup d’alumnes de batxillerat va anar a una sortida voluntària proposada des del departament de socials per conèixer alguns llocs destacats de la ruta que molts ciutadans espanyols van fer en fugir de la guerra civil entre el 1936 i el 1939. Els alumnes van visitar el Museu de l’Exili de la Jonquera, la platja d’Argelers i la Maternitat d’Elna.
Aquí teniu unes imatges de la sortida.

Recolecta en favor de l’ONG Proactiva Open Arms

El passat dijous 3 de novembre els alumnes de 3r d’ESO, després d’haver visionat el documental “To Kyma”, protagonitzat pel voluntaris de l’associació Proactiva Open Arms, vam decidir vendre pastissos i recaptar diners per aquesta ONG.
Aquest documental explica el drama dels refugiats sirians que intenten… Llegeix més»

Formació projectes de convivència

Alumnes Ajudants i Alumnes Mediadors
Presentació del grup
Dilluns 24 d’octubre ens vam reunir un bon grapat de nois i noies per començar la formació d’alumnes ajudants i alumnes mediadors.
Els objectius importants d’aquesta trobada eren formalitzar el grup i començar a parlar de les qualitats… Llegeix més»