“La conservació d’aliments” 3rESO A

Aquest dimecres 6 de juny, el claustre de professors i professores del nostre institut, ha gaudit d’un dinar ben diferent: coques de recapte elaborades amb molt de gust i dedicació per l’alumnat de 3rA.

La iniciativa ha estat un èxit! Les coques boníssimes i el treball de l’alumnat molt satisfactori. Aquest taller, ha estat la cloenda d’un treball previ realitzat a tecnologia, en el marc de la unitat “La conservació dels aliments”. L’alumnat ha pogut assimilar i aprendre de primera mà, com funciona el procés de fermentació en l’elaboració de la massa de les coques i en la producció d’un formatge fresc.

A part d’aquests conceptes han treballat de manera transversal altres competències com: treball en equip, responsabilitat, repartiment de tasques, planificació, gestió de recursos… que els permetrà desenvolupar altres tasques amb més garantia d’èxit. Només ens queda felicitar-los i valorar l’esforç fet!

Esperem que a ells els hi hagin agradat tant com a nosaltres i que us hagin deixat a les famílies una mica, per fer el tastet! Us compartim unes fotos perquè veieu com hem gaudit tots plegats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *