Els alumnes de 2n de Batxillerat ja poden respirar tranquils

Avui, els més grans de l’institut celebren que han acabat les PAU amb el neguit de si podran entrar o no a la carrera desitjada. Els nostres alumnes han realitzat les proves en la facultat de veterinària de la UAB. Un equip de TV3 que cobria la notícia ha entrevistat  alguns alumnes que han donat la seva opinió sobre les proves que acabaven de fer. Si voleu veure les impressions dels nostres alumnes a peu d’examen veieu el següent vídeo a partir del minut 21.

Si voleu fer un cop d’ull als exàmens que han sortit enguany, seguiu aquest link.

Les notes seran públiques el dia 28 de juny on s’obrirà el període de reclamacions. Per més info consulteu el calendari oficial.