Què ha passat aquesta setmana al centre?

Doncs moltes coses, els alumnes de primer han anat a veure el fantasma de Canterville en anglès.

Els alumnes de primer i segon han participat al concurs de matemàtiques “problemes a l’esprint” i han aconseguit acabar el repte:

L’equip de mediació s’ha presentat a tots els grups d’ESO per explicar-los el projecte. Podeu seguir-los a twitter via @mediaciogorgs.

També s’han trobat amb el mediador de l’Ajuntament de Cerdanyola, el Pere Balateu i han compartit un esmorzar i han après molt de la seva experiència.

També han tornat els alumnes de l’intercanvi a Hamburg carregats d’experiències i vivències i productes típics.