Calendari inici de curs 2017-18

La primera setmana de setembre estarà dedicada a les recuperacions i la tria d’optatives* per part de l’alumnat de 2n i 3r d’ESO. El dia 13 es farà la presentació del curs i a partir del dijous 14 comencen les classes en horari habitual de 8:00 a 14:30. Fixeu-vos bé en les aules assignades en el document.

* Degut a que les optatives s’oferten segons el personal docent disponible, i la plantilla no està complerta fins al setembre, no es pot donar el llistat d’optatives fins el dia 7.

1. Foto del perfil de Felip LorenzoFelip Lorenzo Post author

Si, el dia 13 presentació de grup (horari especial) i el 14 comencen les classes en horari ordinari.
      Si els vostres fills fan 2n o 3r d’ESO cal que vinguin el dia 7 i 8 per triar optatives.

1. Satya Benítez

Bon dia,
    Un dubte, el dia 7 de setembre en principi no hi sóm, la meva filla farà 2n i ha de triar optativa.
    És obligarori que l’alumna estigui el dia 7 o algun company li pot agafar la informació i ella ja la retornarà el dia 8?

Moltes gràcies

1. Foto del perfil de Felip LorenzoFelip Lorenzo Post author

Li poden agafar la informació: un paper on estan els títols de les optatives on ella ha de triar per ordre de preferència. El dia 8 si que els hauria d’entregarm també li pot entregar algun company.
      De totes maneres que la persona que ho reculli li faci saber a la tutora o el tutor de grup.

1. Maria Garcia

Pero, si no estan le llistes, com puc saber a qui demanar-li que m’agafi els papers, pot anar qualsevol persona tot i que no vagi a la meva classe? Són tots iguals? Gràcies.