Dia de les Arts

El dia 26 d’abril es va celebrar en el Centre Cívic la Salut el concert de música que cada any fan els nostres alumnes.Tots els alumnes de primer, segon , tercer i quart d’ESO que fan l’assignatura de música varen participar.
Enhorabona a tots!
Podeu veure les… Llegeix més»

Dia internacional contra l’assetjament escolar

El 2 de maig és el dia internacional contra l’assetjament escolar. Els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant aquest tema i han realitzat un vídeo dins la campanya de la Fundació ONCE “Som diferents, no indiferents”, que ha posat l’accent en que no només és culpable qui assetja, sinó també els que consenteixen, callen o riuen.
Aquest vídeo de 1r A inclou subtítols i audiodescripció per fer-lo més accessible a tothom.

MIT a l’Enric Borràs

Durant el mes de gener de 2017 l’Institut Enric Borràs ha collaborat amb la Fundació La Pedrera al projecte MISTI Global Teaching Lab 2017, amb la idea de promore l’excel·lència educativa, l’ús de l’anglès i fomentar les vocacions científiques. Durant aquest… Llegeix més»