Snowada a La Molina

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha arribat bé a La Molina per gaudir d’uns dies a la neu.

Mindfulness

Els dies 12 i 14 de març els alumnes de 3r d’ESO van fer un “tastet de Mindfulness”.
El Mindfulness és posar atenció plena en l’ “Aquí i Ara” amb amabilitat i curiositat per poder decidir com comportar-nos. Això s’aconsegueix fent tres pràctiques molt senzilles.
La primera, sentir… Llegeix més»

El Collell

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO que s’estarà de dilluns a dimecres fora ha arribat bé a El Collell i ha començat el programa d’activitats del Treball de Síntesi.

Cantabria

L’alumnat de 4t d’ESO està de viatge a Cantabria. Us enviem les fotos a mesura que ens arribin.

Euskalherria

L’alumnat de 3r d’ESO està de viatge a Euskalherria. Us enviem les fotos a mesura que ens arribin.

Art en femení

El 7 de març es va inaugurar l’exposició ART EN FEMENÍ a l’Audirori Barradas de la nostra ciutat, on podeu veure les dues obres dels nostres alumnes de Optativa d’Expressió Artística i Opt. de Comunicació Audiovisual de 1r de batxillerat.
Podeu visitar-la fins el dia 24.

El… Llegeix més»

Revista – Aula d’Acollida

Quan vam tornar a l’Aula d’Acollida després de les vacances escolars d’hivern, vam desitjar-nos un bon 2024 i vam parlar de com se celebra la revetlla de Cap d’Any als països d’origen de l’alumnat. Cadascú es va encarregar d’escriure un text en català i, a… Llegeix més»

Tándem – Comunicación Audiovisual – Televisión L’H

El viernes 1 de marzo los alumnos de la optativa de Comunicación audiovisual del primer cuatrimestre asistieron a las instalaciones de Televisión de L’Hospitalet.
La actividad forma parte del proyecto de colaboración que el instituto tiene con la Televisión L’H y que está subvencionado y supervisado por el… Llegeix més»

Poetry Slam

Durante el mes de febrero, los alumnos de 4.º ESO, han recibido la visita de Pablowsky, el campeón europeo 2022 de Poetry Slam, como parte de las actividades organizadas por el Departamento de Lengua castellana.
El Poetry Slam en una competición de poesía escénica donde los… Llegeix més»

Scottish Dancing at Bisbe

Last Tuesday, February 20th, Bisbe Berenguer’s Batxillerat students enjoyed a Scottish dancing workshop and learnt a few steps of Céilidh, a popular form of folk dancing in Scotland.
David Vivanco visited our school once again and conducted this fab session where all our students learnt about… Llegeix més»