Material d’aula que cal portar

EDUCACIÓ INFANTIL

Bata: Tots els nens i nenes han de portar la  bata de l’escola (cordada al davant, amb goma als punys). Per dintre i a la part del coll hi cosireu una beta, una mica llarga, amb el nom. Fareu el mateix amb qualsevol peça de roba que hagin de portar a l’escola i s’hagin de treure. D’aquesta manera la podran penjar al seu lloc.

La bata la portaran per rentar el  divendres.

Si l’alumne/a és fixe al menjador haurà de portar una altra bata.

Esmorzars: Per afavorir una bona alimentació es recomana que els/les nens/es esmorzin a casa abans de venir a l’escola. Per tal de treballar hàbits relacionats amb el menjar  a la classe poden portar una peça de fruita, mig entrepà , un iogurt, 3 galetes….procurant variar i  donant-los poca quantitat, ja que només és un complement de l’esmorzar que ja han pres a casa. Eviteu sempre que pugueu les pastes, la xocolata en excés i les begudes ensucrades.

En la línia de reduir els residus que produïm i per evitar l’ús diari de paper d’alumini (que no es pot reciclar) i plàstic d’un sol ús us recomanem  que portin l’esmorzar dins una carmanyola d’acord en el projecte d’Escola Verda.

Cal que portin cada dia la seva motxilla, que els resulti fàcil d’obrir i tancar (les millors per a ells/elles són les de cremallera), on duran el seu petit esmorzar i un tovalló marcat amb el nom.

També tindran una botelleta d’aigua per beure.

Aniversaris: Si voleu celebrar un esmorzar  per l’aniversari del vostre fill/a a l’escola penseu en coca, galetes, sucs…Aviseu el/la mestre/a per tal que pugui notificar a la resta de famílies quin dia es farà la celebració. A l’escola no es poden repartir  invitacions per convidades extraescolars.

Psicomotricitat: Els dies de psicomotricitat és convenient que portin xandall, bambes o sabates amb velcro amb el nom per dins  i uns mitjons antirelliscants posats.

Recanvi roba: Els alumnes de P3 han de portar un recanvi de roba, tot marcat amb el nom, que es quedarà a l’escola, dins d’una bosseta de roba.

Els alumnes de P4 i P5 que els pares creguin necessari també tindran una muda de recanvi a l’escola. Si un alumne de P4 és queda assíduament al menjador, també seria bo que portés un recanvi.

Higiene: Per la seva higiene és necessari que cada alumne porti a l’escola a començament de curs dues capses de mocadors de paper i 1 paquet de tovalloletes biodegradables.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Bata: Tots els nens i nenes han de portar la bata de l’escola per plàstica a CI i opcional a CM i CS. Per dintre i a la part del coll hi cosireu una beta, una mica llarga, amb el nom. Fareu el mateix amb qualsevol peça de roba que hagin de portar a l’escola i s’hagin de treure. D’aquesta manera la podran penjar al seu lloc.

La bata la portaran per rentar quan estigui bruta.

Esmorzars: Per afavorir una bona alimentació es recomana que els/les nens/es esmorzin a casa abans de venir a l’escola. Per tal de treballar hàbits relacionats amb el menjar a la classe, poden portar una peça de fruita, mig entrepà, un iogurt,…. procurant variar i donant-los poca quantitat, ja que només és un complement de l’esmorzar que ja han pres a casa. Eviteu sempre que pugueu les pastes, la xocolata en excés i les begudes ensucrades (sucs).

En la línia de reduir els residus que produïm i per evitar l’ús diari de paper d’alumini i plàstic d’un sol ús us recomanem que portin l’esmorzar dins una carmanyola, d’aqcord amb el projecte d’escola verda que seguim a l’escola.

Cal que portin cada dia la seva motxilla, on duran el seu petit esmorzar i un tovalló marcat amb el nom.

Cada dia portaran una ampolleta d’aigua plena, marcada amb el nom, a la motxilla.

Aniversaris: A Cicle Inicial si voleu celebrar un esmorzar per l’aniversari del vostre fill/a a l’escola porteu coca tallada. Aviseu el/la mestre/a per tal que pugui notificar a la resta de famílies quin dia es farà la celebració. A Cicle mitjà i superior felicitem els infants però no fem festa d’aniversari. A l’escola no es repartiran invitacions per convidades extraescolars.

Eduació Física: Els dies d’Educació física és convenient que portin xandall , mitjons i bambes. També han de portar un necesser amb una tovallola petita, pinta i colònia fresca en ampolla de plàstic. Ja us avisarem quins dies tindran Educació Física.

Higiene: Per la seva higiene és necessari que cada alumne/a porti a l’escola a l’inici de curs dues capses de mocadors de paper.