INICIEM EL CURS 2017-18!

Amb el desig que hagueu passat un bon estiu, iniciem el curs 2017-2018.
L’ escola Pompeu Fabra comença un nou període amb el nou projecte interdisciplinari: La terra, quina aventura!

Després d’un curs de navegar junts pel mar de l’aprenentatge hem arribat a bon port, hem baixat l’àncora i ens disposem a explorar noves terres vivint la gran aventura del saber.

En aquesta aventura hem d’ajudar-nos i col·laborar tots plegats: infants, mestres, famílies, ens institucionals, escoles i serveis municipals perquè treballar en equip ens aporta la fortalesa i la confiança per superar qualsevol repte que sorgeixi pel camí.

Esperem que aquesta sigui una aventura emocionant i bonica per tota la nostra comunitat.

Us adjuntem les informacions rellevants del primer dia escolar.

Una abraçada gran i forta de part de tot l’equip de mestres.