Projecte: “Lletra a lletra”

El projecte Lletra a lletra fem municipi de suport a les competències lingüístiques vol contribuir a la millora de l’èxit escolar i del rendiment educatiu de l’alumnat de la demarcació de Barcelona, a través d’accions que promoguin i acompanyin els processos d’aprenentatge de les diferents dimensions d’aquesta competència: comunicació oral, comprensió lectora, expressió escrita, literària i plurilingüe i intercultural.

L’escenari on es desenvolupa aquest suport és el territori, amb l’actuació conjunta de tots els agents i serveis educatius. El projecte té especialment en compte les biblioteques com a equipament educatiu municipal, els centres educatius i els ens locals.

El tema sobre el que es treballarà en aquesta nova edició del projecte és el municipi. L’alumnat cercarà informació a partir de diverses fonts sobre aspectes significatius del seu municipi i crearan la seva pròpia obra, compartint els aprenentatges realitzats amb la resta de la població.

A l’escola, aquest projecte se seguirà realitzant al 2n curs d’Educació Primària.

A continuació, teniu més informació del procés de treball:

Autors locals

EMPARAULEM-NOS