ESCOLA POMPEU FABRA

PER FER LA PREINSCRIPCIÓ ONLINE: ENLLAÇ PREINSCRIPCIÓ

Oferta inicial 5-3-24

CALENDARI I DOCUMENTS:

17/04/2024: Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional:

25/04/2024: Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions:

30/04/2024: Sorteig número de desempat:

02/05/2024: Publicació de la llista ordenada:

07/06/2024: Publicació de l’oferta final:

10/06/2024: Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera:

Calendari complert

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l’escola a través d’aquest mail: families@escolapompeufabra.cat

CURTMETRATGES A L’ESCOLA

Durant el primer trimestre els i les alumnes, des de 6è fins a I5, han realitzat els TALLERS DE CINEMA, relacionats amb el projecte de l’escola. En aquests han experimentat amb el llenguatge cinematogràfic, tot realitzant rols de guionistes, de càmeres, d’editors i d’editores i… Llegeix més»

LES SUPERCOLÒNIES DE 6è.

Aquest curs per fi hem pogut realitzar unes colònies amb els alumnes de 6è després de dos cursos sense poder per la pandèmia. Ens ho hem passat d’allò més bé. Hem estat a La casa Pou del Glaç, a la Bisbal d’Empordà. Allà hem realitzat… Llegeix més»

Excursió Granja Can Jordi

Ahir els i les alumnes de P3 vam anar d’excursió a l’aula d’entorn rural Can Jordi, de Rubí, on vam conèixer la vaca “Marieta” i la resta d’animals que viuen amb ella. Vam donar de menjar els animals, conèixer coses sobre ells, muntar a cavall,… Llegeix més»