20 d’abril de 2018 – Gran festa 10è aniversari de l’escola

L’AMPA i l’equip docent estem preparant la festa del 10è aniversari de l’escola. Reserveu-vos el divendres 20 d’abril per la gran festa d’aniversari que celebrarem al passeig de mar (davant de l’antic punt d’informació municipal).

Activitats previstes:
– 16.30h: Concentració davant l’escola i cercavila pels carrers de Canet fins arribar al passeig marítim amb en Crestes, els grallers del Turó del Drac i els Perkutes de Knet.
– 17,15h: Parlaments (direcció, mestres, alumnes, ex-alumnes, representant de l’ajuntament).
– 17’30h: L’AMPA convida a berenar. Hi haurà servei de bar.
– Fins a les 19:00 h: Dj i animació a càrrec d’Events Barcelona.

Esperem que us animeu a compartir aquesta festa amb tots nosaltres.
La comissió de la festa del 10è aniversari.

Carnaval ’18 al Turó del Drac

Ja teniu disponible la “Programació de Carnaval ’18”.

Aquest any participarem a la rua disfressats de DRACS !  Com tots i totes ja sabeu, estem celebrant el 10è aniversari de l’escola i hem pensat que aquesta era una bona excusa per repetir de dracs tal com vam fer el primer any.

Tots els familiars que vulgueu us podeu disfressar. Tindrem els models penjats als passadissos per tal que tingueu una idea de com anirem.

TENIU ELS MODELS, PERÒ JA SABEU QUE PODEU DISSENYAR CAPES O MÀSCARES DIFERENTS!!!

A LA NOSTRA ESCOLA ENS AGRADA SER ORIGINALS I DIVERTITS!

Molt important, SI VENIU A LA RUA, HEU D’ANAR DISFRESSATS DE DRACS!!!

En dia de la rua els i les alumnes hauran d’anar amb roba negra (jersei i malles o pantalons) i haureu de cosir la capa que us donin a les mànigues del jersei o dessuadora.

BON CARNAVAL A TOTHOM!

L’equip docent

10 anys de l’escola Turó del Drac

Per commemorar els 10 anys de l’escola farem diferents activitats al llarg del curs.

Aquest dimarts 5 de desembre hem fet un gran número 10 al pati de l’escola. Tots els nens i nenes de l’escola hem vingut vestits amb roba negre o fosca per aquest dia. Aquí teniu la imatge que hem creat entre tots i totes.

Per molts anys escola!

10 anys d’Escola

“Els brams del drac” – 23/12/17 a les 11h.

Amb la finalitat de millorar la competència comunicativa dels i de les nostres alumnes tenim en funcionament el projecte de la ràdio.

“Els brams del drac” s’emet un cop per trimestre per Ràdio Canet. El director  del programa és el Sr. Emili Sànchez, un expert en ràdio. En el nostre programa participen els i les alumnes del centre, els i les mestres i també comptem amb la col·laboració de l’AMPA i de les famílies de l’escola.

Us convidem a escoltar el primer programa d’aquesta temporada   d’“Els brams del Drac” que s’emetrà el dissabte 23 de desembre d’11 a 12 h per Ràdio Canet (107,6 FM) i que us podeu descarregar per internet a la ràdio a la carta.

Concerts de Nadal i eleccions

Com tots sabeu s’han convocat eleccions pel dia 21 de desembre i per aquest motiu hem decidit canviar la data del concert de Nadal del cicle mitjà i superior. El concert se celebrarà finalment el dijous 14 de desembre a les 15 h a l’envelat de Vil.la Flora i l’altre concert, el dels alumnes d’educació infantil i cicle inicial, es mantindrà pel dia 20 de desembre a la tarda.

El dijous 21 de desembre és dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. En conseqüència tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, és dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018. Hi haurà jornada continuada de 9 a 13 h i servei de menjador de 13 a 15.30 h.

La direcció